קרדיט לתמונה: אומנות ובטון בע"מ

רצפת הבטון המוחלק הפכה בשנים האחרונות להיות אחד מסוגי הריצוף הנפוצים ואהובים ביותר בישראל. לאנשים נמאס מהשימוש עם מרצפות היוצרות סימני חלוקה, והם רוצים מראה חדשני ואסתטי יותר. מדובר על בטון אשר עובר תהליכים אשר הופכים אותו מכזה שמתאים לריצוף של חניונים ומפעלים לכזה שיכול לשדרג את המראה של כל בית.

ישנם כנראה גם אנשים שיתקשו להתרגל למראה רצפה ללא סימני חלוקה ומרצפות, ויגידו שרצפת בטון מוחלק איננה יפה בעיניהם, אך מדובר על עניין של טעם, ומרבית האנשים יראו ברצפת בטון מוחלק רצפה יפה וחדשנית. בכל מקרה, חשוב לזכור שכאשר אתם מיישמים רצפת בטון מוחלק שהיא בעצם רצפה העשויה כמקשה אחת בכל הבית, כאשר יש צורך לבצע תיקונים בדברים שנמצאים מתחת לריצוף כמו למשל במקרה של פיצוץ בצינורות הביוב וכדומה, יש צורך לשבור חלק גדול מהרצפה ולעיתים אף להשתמש עם ציוד מיוחד בכדי לבצע את התיקון. זאת בניגוד למקרה שבו יש לבית רצפה המחולקת למרצפות נפרדות, אז אפשר פשוט להוציא את המרצפות במקום שבו צריך לתקן, ולהחזיר אותם למקומם בסיום התיקון ללא יותר מדי בלגן ולכלוך.

כאשר מדובר על יישום של רצפת בטון מוחלק בדירה קיימת שיש בה כבר ריצוף, יש צורך בשבירת הריצוף הקיים ויש לקחת בחשבון תהליך הכרוך בבלגן ובלכלוך. לעומת זאת כאשר בוחרים בריצוף באמצעות ציפוי מיקרוטופינג אפשר ליישם את הציפוי מבלי שצריך לשבור את המרצפות הקיימות ולכן זה מתאים עבור אנשים שרוצים לשדרג את המראה של הבית מבלי הרבה לכלוך ובלגן.

מבצע מטורף רק אצלנו: ברכישת מאה מ' של ריצוף בטון מוחלק – 20 מ' מתנה!

בדרך כלל כאשר מחליפים את הריצוף בדירה של מעל 3 חדרים, יש צורך ברכישה של יותר ממאה מטרים של בטון מוחלק. אצלנו תוכלו להנות ממבצע מיוחד: 20 מ' מתנה ברכישה של 100 מטר של רצפת בטון מוחלק.

מבצע כפול לבתים גדולים: ברכישת 200 מ' בטון מוחלק – 50 מ' מתנה!

אם הבית שלכם גדול ואתם זקוקים ליותר מ-200 מ' של רצפת בטון מוחלק, המבצע הזה הוא בשבילכם. ברכישה של 200 מ' בטון מוחלק תקבלו במתנה 50 מטרים ללא עלות נוספת כלל!

רוצים לבנות מדרגות ריצוף בטון מרחפות? המבצע הזה בשבילכם: 

אחד השימושים הנפוצים עם בטון הוא עבור בניית מדרגות בתוך הבית. בדרך כלל, כאשר מדובר על מדרגות שנמצאות בתוך הבית, יש צורך להתאים את העיצוב שלהן לעיצוב הכללי של הבית. ועל כן כאשר בוחרים במדרגות בטון, יש צורך לשדרג את צבע הבטון לצבע המתאים. אצלנו ברכישה של מדרגות ביטון מרחפות תוכלו לקבל הטבה מיוחדת בשווי של 300 שקלים למטר – שדרוג צבע הבטון לצבעים לבן, קרם או שחור ללא עלות נוספת!

רוצים ריצוף חדש לבית מבלי לשבור את הריצוף הקיים? אצלנו גם ריצוף מיקרוטופינג במבצע: 

כבר דיברנו על היתרון הגדול של ריצוף באמצעות ציפוי מיקרוטופינג – אין צורך לשבור את הריצוף הישן, אלא אפשר ליישם אותו על גבי ריצוף קיים. כאשר אתם רוכשים אצלנו מאה מטר של ריצוף מיקרוטופינג, תוכלו להנות מהטבה בלעדית: חידוש סילר לאחר 3 שנים ללא עלות – הטבה שחוסכת לכם הוצאה של כ – 5,000 ₪.

מבצע נוסף ברכישת ציפוי מיקרוטופינג: 100 מ' נוספים מתנה במקרים מסוימים:

מבצע נוסף ברכישה של ציפוי מיקרוטופינג לרצפה, 100 מ' נוספים מתנה כאשר ישנה תשתית בטון מתאימה, ומדובר על אותו פרויקט.

האתר פורסם על ידי איתי ורצ'יק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here