קצב הבניה היום הוא גבוה מאוד וישנם לא מעט אנשים אשר קונים דירה חדשה מהניילונים. במחשבה ראשונה, דירה שנרכשה מקבלן לא צריכה לעבור שינויים בכלל כי זו דירה חדשה לחלוטין. עם זאת, דירה מקבלן בנויה בצורה מסוימת ושבלונית עם עיצוב מינימלי. כך, רבים רואים צורך לבצע בדירה שינויים, להוסיף תוספות כאלה ואחרות אשר יביאו לידי ביטוי את טעמם האישי. עיצוב דירת קבלן דורשת מומחיות כיוון שעל הדירה שולם כסף רב והדיירים רוצים לבצע את השינויים בהוצאות מינימליות. מעצב פנים בעל ניסיון רב יכול באמצעות מהלכים קטנים שההוצאה עליהם מינימלית לשנות את מראה הדירה, להפוך את הסגנון לחמים ואישי יותר ובכך לענות באופן מלא על רצון הדיירים. אינגריד גואטה היא מעצבת פנים בעלת ניסיון וכישרון המצליחה באמצעים מינימליים להביא לשינוי משמעותי בעיצוב ובתחושת הלקוח.

חוויה שמובילה לבסוף לקניה

בעידן השפע בו אנו נמצאים, ישנה תחרות רבה בכל תחום. אם בעבר כשהילד היה צריך כלי כתיבה הוא הלך לחנות השכונתית ובשלב מאוחר יותר לקניון, היום ניתן בקלות להזמין את כל הנדרש ואפילו הרבה מעבר לכך מהבית בקניית און ליין. לכן, היום ביקור בחנות פיזית אינו רק פונקציונלי אלא צריך לספק חוויה של ממש ללקוח. בשל כך, עיצוב חנויות הפך לתחום מבוקש מאוד בתוך עיצוב פנים. מעצב חנויות מקצועי המתמחה בכך יכול לעשות שינויים משמעותיים בחללים מסחריים, לשנות את מבנה החלל מסגור ועמוס לפתוח ומרווח- הכל באמצעות תכנון נכון והוספת אמצעים המשדרים הנאה וחוויה כמו צבעים, בדים רכים ואפילו פינות ישיבה בחנויות גדולות. בתור בעלי חנות חשוב לא לוותר על עיצוב מקצועי שיביא לשינויים משמעותיים בכניסת לקוחות לחנות וכתוצאה מכך גם בקניות שיעשו.

איך לבחור מעצבת פנים המתאימה לכם?

בחירת מעצבת פנים, בין אם זו דירה יד 2 שעוברת שיפוץ, דירה חדשה או בכלל חנות או משרד, היא חשובה מאוד ותשפיע משמעותית על התוצאה. כדאי לבחור מעצבת פנים מקומית אשר מכירה היטב את האזור ותנאי השטח בו. כך, אם אתם מתגוררים בראשון לציון וסביבתה, חפשו מעצבת פנים בראשון לציון אשר  עיצבה דירות או חללים אחרים באזור. כדאי לבחור מעצבת אשר מתמקדת בעיצוב סוג החלל הרלוונטי לכם. עיצוב חנות שונה מעיצוב דירה למשל. יש צורך לשים דגש  על דברים שונים. בקשו לראות פרויקטים דומים קודמים של המעצבת. מעבר  לכך, חשוב שהתקשורת עם המעצבת תהיה טובה מאוד ופתוחה. אמנם המעצבת היא אשת המקצוע אך העיצוב צריך להיות מותאם לרצון ולטעם שלכם כמו גם לצרכים שלכם. תקופת העבודה מול המעצבת היא לא קצרה ולכן צריך להיות לכם נעים איתה. חשוב גם שתהיה לה תקשורת טובה עם בעלי מקצוע העוסקים בשיפוץ כמו הקבלן, מהנדס ובעלי מקצוע אחרים. אינגריד גואטה  היא מעצבת פנים עם הרבה מאוד ניסיון אשר מביאה לצד המקצועיות גם הרבה מאוד  פתיחות והקשבה. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here