קרדיט ebath.co.il

איך בוחרים ברז למטבח?

ברז המטבח הוא בעצם הכוכב של המטבח. על פני השטח נראה שמדובר בחלק הכי קטן ולא חשוב למטבח שלכם, שלא נותנים עליו את הטון כמו ארונות מטבח, כיור, שיש ודומיהם, אבל ברז המטבח הוא התכשיט של המטבח וזה שנותן את הטון האחרון בעיצוב שלו. בגלל שמדובר בפריט זול באופן יחסי אפשר להשתעשע עם הבחירה העיצובית שלו ולעשות מה שרוצים. ברזים למטבח מכל הסוגים הצבעים והצורות יש בשפע היום, ואפשר לבחור מה שרוצים ולתת למטבח את הדובדבן שבקצפת- הלא הוא ברז המטבח.

 

אז איזה סוגים יש?

בעצם יש מגוון רחב של ברזים למטבח היום, אבל ברזים נשלפים למטבח הם הפופולאריים ביותר כנראה בגלל הפונקציונאליות שלהם. הרי בעצם, הדבר הכי נוח לעשות בסיום של שטיפת כלים- זה לשלוף את הברז ולהשתמש בו כדי לרחוץ באמצעותו את שארית הכיור והשיש, להעביר ניגוב על השיש באמצעות מגב קטן שמיועד לכך, ולסיים עם סמרטוט. הרבה אנשים בסיום של שטיפת הכלים שלהם מוצאים את עצמם לוקחים מעט מים עם היד ומפזרים מסביב לכיור או בכל מיני פינות ואז מנגבים, וזה מסורבל יותר. ברז נשלף מקל על התהליך ועושה נעים ונוח למי ששוטף. לכן הוא בדרך כלל גם המומלץ ביותר

 

ומה לגבי עיצוב?

ברזים נשלפים למטבח הם בעצם כל כך פופולאריים כיום, שכבר יש להם מגוון רחב של עיצובים מהממים ואפשר לבחור משהו יפייפה וייחודי למטבח שלכם- בלי להתפשר על הנוחות של ברז נשלף למטבח. אפילו ברז זהב עם מראה עתיק יש כיום בצורה של ברז נשלף, ורק צריך לחפש את מה שאתם באמת רוצים וכנראה שתמצאו אותו. אם אתם לא רוצים ברזים נשלפים, אז בכלל האפשרויות הן יותר מגוונות- אבל חשוב לזכור שהקושי הגדול ביותר הוא שכשיש אפשרויות רבות- גם עלולים תמיד להרגיש שהייתה אפשרות טובה יותר שהתפספסה, או להיות במצב של קושי לקבל החלטה. זאת הבעיה בעידן האפשרויות האינסופיות שלנו, קשה להחליט ותמיד יש תחושה שהחלטנו לא נכון או שהחמצנו משהו או שאם היה לנו יותר כסף היינו בוחרים משהו יותר טוב. בסופו של דבר צריך לזכור שמה שהבטן שלכם תגיד לכם- תהיה הבחירה הנכונה, ואין מה להתעסק באלף אפשרויות אחרות שפוספסו. האינטואיציה בדברים האלה היא המובילה ולה שווה להקשיב. eBath ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here