קרדיט משרד אדריכלים יוסי אזולאי

בבואנו לתכנן בית פרטי אנחנו מתחילים מבדיקת ההעדפות והצרכים של בעלי הבית ובהתאם לכך מתחילים לתכנן את המבנה, החדרים, הסגנון ועיצוב הפנים של הבית.

משרד האדריכלים והאדריכל הספציפי מהמשרד שמתכנן את הבית הוא אחד המרכיבים החשובים בפאזל של בעלי המקצוע בפרויקט, הוא זה שיקבע בסופו של דבר כיצד הבית ייראה.

מעבר לתכנון והעיצוב האדריכל הוא זה אשר אחראי בין היתר על כל האדמיניסטרציה המקצועית של התכנון שכוללת הכנת תכנית הגשה לוועדה המקומית, פגישות ושיחות עם נציגי מחלקת ההנדסה ועד לקבלת אישורי הבניה והיתר הבניה מול הרשות המקומית.

קרדיט משרד אדריכלים יוסי אזולאי

במהלך התכנון תיתכן מעורבות של מספר יועצים בהתאם לצורך ובין היתר יועץ מיזוג, יועץ אינסטלציה, יועץ חשמל, יועץ טרמי, יועץ קרקע, יועץ בטיחות ועוד

פעילות נוספת וחשובה ביותר שמבצע משרד אדריכלים הוא הכנת כתב כמויות. כתב כמויות הוא מסמך מפורט שנותן הערכת מחיר די מדויקת לגבי עלויות הבניה. מסמך זה כולל את הערכת המחיר עבור עבודות הבנייה ועבור כלל המוצרים הנדרשים עבור הבנייה החל מחומרי הבנייה דרך ריצוף ועד לדלתות ואביזרי חשמל.

משרד אדריכלים יוסי אזולאי מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, בניה רוויה ותוספות בנייה. הדגש העיקרי שלנו הוא להיות קשובים ביותר לצרכים ולהעדפות של לקוחותינו. כל פרויקט שלנו, קטן כגדול, מתחיל בהקשבה מרבית ומיטבית ללקוח, לכל בני הבית, ולצרכים שלהם ובסופו של דבר לתכנן את הבית המתאים ביותר עבורם. יוסי אזולאי מייסד ומנהל המשרד הינו אדם בעל אישיות לבבית וחמה וזורה להערכה רבה על היחס האישי ללקוחותיו.

קרדיט: משרד אדריכלים יוסי אזולאי

בנוסף לתכנון הבית אנו שמים דגש על בדיקת תנאי השטח, גודל המגרש והתנאים הטופוגרפיים שלו, אחוזי הבנייה המותרים עליו, וזאת על מנת להיות בטוחים שהתכנון שנבצע בסופו של דבר יתאים לשטח וימקסם את הפוטנציאל של השטח.

לאחר שלב התכנון הבית הפרטי שלכם, נמשיך ללוות את הפרויקט בשלבי הבנייה השונים  נייעץ לכם בכל הקשור לבחירת אנשי המקצוע, נוודא שהבנייה בפועל אכן מתבצעת בהתאם לתוכניות העבודה ונהיה שם עד לסיום הבנייה, תוך שאנחנו מסייעים לכם להתגבר על קשיים בירוקרטיים ואחרים שיכול מאוד להיות שיתגלעו עד לקבלת המפתח, ונהיה שם גם אחרי – זמינים לכל שאלה ועניין.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ צרו עמנו קשר טלפוני 03-9022124 או דרך האתר

https://www.azulayyossi.co.il ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here