קרדיט:freepik

עיצוב פנים הבית הוא מלאכה כיפית במיוחד, אך גם חשובה לחיינו. מלבד העובדה שאנחנו יכולים ליהנות מהפלגה ביצירתיות ובדמיון שלנו, ולעצב חלל כראות עינינו, עצם ההשקעה עצמה בחלל בו אנחנו חיים היא חשובה. בדומה לניקיון או להכנת אוכל, עיצוב חלל הבית הוא משהו שמשפר את אופי החיים שלנו. הוא משפר את האסתטיקה ובו זמנית מייצר פתרונות לאחסון ולהזזה בצורה שמייעלת את ההתנהלות והמחייה בתוך הבית. האסתטיקה לכשעצמה היא לא הדבר החשוב ביותר, כשם שההשקעה שלנו בעצמנו היא זו שמקדמת אותנו לחיים מאושרים. היא דומה במידה רבה לעשיית כושר, לאכילת אוכל בריא או לעבודה על פי לוח זמנים. במקומות שבהם נשקיע, אנחנו נחיה יותר טוב ונאריך ימים.

מעמדים מעוצבים PVC דמוי עץ

לאחרונה, ניתן לראות עלייה בפופולריות של מעמדים מעוצבים, ולא סתם. מדובר באחד מן המוצרים האיכותיים ביותר שבמשך שנים רבות מדי, לא קיבל את הקרדיט המגיע לו. מעמדים מעוצבים בעצם מאפשרים לנו לשלב בין דקורציה לבין אחסון (ובעצם ליעילות המוצר ושימושו), וזהו הבסיס האמיתי של עיצוב פנים. מעמדים מסוג זה מגיעים בשלל גדלים וצורות, ועם מספר משתנה של מדפים. ניתן לשים עליהם תמונות, בקבוקי יין, עציצים, סרוויסים, פסלונים ועוד אינספור מוצרי דקורציה. היופי במעמדים אלו הוא שהם לא מצריכים קדיחה או תקיעת מסמרים, וגם לא גובה. ניתן פשוט להוסיף אותם לפינות ריקות בבית ולפתע, הם מוסיפים חן רב לחלל. החומר ממנו עשויים המעמדים באטרקציה הוא PVC, ועל כן, הוא מצד אחד עמיד וחזק, ומצד שני קל ונוח להזזה בעת ניקיון. ניתן למצוא אצלנו סוגים רבים של מעמדים אלו בסגנון קוביות, מדפי פסים עם שלושה או ארבעה שלבים, שולחנות סלון ומרפסת הכוללים תא אחסון, מעמד פינתי קטן לתקיעה בקיר, ומעמדים גדולים שעומדים על הרצפה ומגיעים אף לשבעה מדפים. בנוסף, ניתן למצוא גם כונניות, סטנדים וארוניות בעלות דלתות רחבות וצרות.

פתרונות אחסון רבים

מלבד מעמדים מעוצבים PVC דמוי עץ, ניתן למצוא באטרקציה מחלקה שלמה של פתרונות אחסון, שנעה כולה על הקו שבין יעיל ואסתטי. לחדרי הסלון והשינה ניתן למצוא סלסלות וקופסאות דקורטיביות במגוון צבעים, אשר מגיעות בסטים המכילים שלושה גדלים. לחדר המטבח ישנן צנצנות וקופסאות אחסון המשמשות למוצרים שונים עם רמות טריות שונות. ובנוסף, ישנם עוד מוצרים נלווים רבים כגון מתקני כביסה מתקפלים, קולבים ועגלות לירקות.

אטרקציה – עכשיו באתר

מעתה ניתן ליהנות ממוצרי אטרקציה לא רק בחנות המפורסמת הממוקמת ברחובות, אלא גם דרך אתר אינטרנט המבוסס על מנוע חיפוש מוצרים נוח למשתמש. ניתן לברור בין אלפי המוצרים שלנו המסודרים על פי מחלקות, וכן, להנות מהנחות ומסחורה חדשה המופיעות במחלקות המבצעים והמוצרים החדשים. תוך חמישה ימים תהנו ממשלוח עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here