קרדיט - אור-טל מעצבת פנים

בשנים האחרונות הביקוש למעצבי פנים ואדריכלים הולך וגובר, בשל יוקר המחיה הקושי הקיים היום בקניית או בניית דירה נעשה רב יותר, ועל כן רבים אשר הצליחו להגשים את חלום רכישת הנכס לא מתפשרים על עיצובו ושוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים ואדריכלים. התייעצנו עם אורטל, מאורטל עיצוב ותכנון פנים, על מנת לדעת מהם הדגשים והטיפים שעלינו לזכור וליישם כאשר אנו בתהליך של עיצוב ושיפוץ הבית עם מעצב פנים.

מעצבי פנים מובילים מבוקשים מאוד ורבים נעזרים בשירותי איש מקצוע כגון מעצב פנים על מנת לשדרג את חווית המגורים ונכס הדירה. מדובר בפרק משמעותי בחייכם אשר יגדיר את נראות ביתכם בשנים הקרובות, על כן רכזנו עבורכם כמה טיפים כאשר אתם נמצאים בהליך של עיצוב ושיפוץ הבית בעזרת מעצב פנים.

טיפים ועצות לעבודה נכונה עם מעצב פנים:

  1. תספרו למעצב גם את המחלוקות שלכם – עיצוב ושיפוץ הדירה יכול להיות פרויקט מאתגר מבחינה זוגית כאשר שני הצדדים בעלי טעם עיצובי שונה וחזון שונה. הוא רוצה מטבח שחור- היא לבן, הוא רוצה ריצוף אפור- היא רוצה פרקט חום, על רקע זה יכולים להתקיים ריבים ומחלוקות בין בני הזוג. במקרה של מחלוקות מהסוג הזה חשוב לערב את מעצב הפנים בדרישות של כל אחד מהצדדים, וכך המעצב יוכל לעצב תוך התחשבות בשני הצדדים וינסה לעצב באופן המתאים לשני הצדדים.
  2. תספרו את החלומות שלכם (גם אם הם נשמעים הזויים) – הרבה בתים מרשימים ומיוחדים התחילו ברעיון שנשמע הזוי, כמו למשל בתים אשר בפנים חלל הבית ממוקם עץ בצורתו המקורית או בריכת דגים. יש לכם רעיון או חלום אל תתביישו לספר ולעלות את זה עבור המעצב, אולי הוא או היא, יצליחו ליישם את בקשתכם וחלומכם יתגשם.
  3. תציגו את עצמכם ואת האופי שלכם באופן נרחב – תפקידו של מעצב הפנים אינו רק לעצב חלל יפה בטעמכם, אלא גם לעצב את החלל תוך התחשבות באופייכם וצרכיכם, כך למשל משפחה אשר אוהבת לבשל תזדקק למטבח רחב ונוח, וזוג אשר מתכנן בית נופש יזדקק ליותר פינות ישיבה, אירוח ופנאי.

בעיצוב פנים נכון מומלץ לעבוד עם איש מקצוע מנוסה:

כמו כל תחום בחיים כאשר אנו נכנסים לפרויקט משמעותי בחיינו כמו עיצוב ותכנון הדירה מומלץ להיעזר באיש מקצוע מנוסה בתחום. אורטל עיצוב ותכנון פנים, הינה מעצבת פנים מנוסה ומקצועית אשר תשמח לתת לכם שירות

 052-8959649

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here