מקור mikoo.co.il

לאקססוריז שאנו בוחרים לבית יש כוח ומשמעות רבה בכל הנוגע לעיצוב הבית ודירה. למעשה ניתן לשנות קונספט שלם של עיצוב דירה תוך החלפה של אבזור הבית בלבד ללא שינוי הריהוט. כך ניתן לחדש את פנים הבית ולרענן אותו מבלי להתחיל פרויקט של שיפוץ הדירה או הבית והחלפת הריהוט. אך כיצד בוחרים אקססוריז ותמונות לבית בצורה נכונה? כל הפרטים בכתבה זו.

כאשר  אנו רוצים לחדש את חלל המגורים שלנו- בין אם מדובר בדירה ישנה ושכורה או וילה מפוארת, ניתן לחדש את נראות החלל ושינוי האווירה הכוללת והעיצובית בו באמצעות שינוי תמונות לבית, החלפת כריות, ושאר אקססוריז ביתי נלווה. אז כיצד בוחרים תמונות לבית על מנת לשנות את האווירה העיצובית מבלי לעשות טעויות? 

מקור mikoo.co.il

1.סט קונספט כולל במקום לרכוש תמונה אחת שאינה תאומת את שאר עיצוב הדירה, מומלץ לרכוש סט אקססוריז תואם קונספט. מה הכוונה? רכשו סט תמונות בעלות קונספט דומה יחד עם החלפה וחידוש אקססוריז נוסף בבית, כגון-נרות, אגרטלים, וציפיות לכריות. כך תחדש את עיצוב הדירה ללא שינוי הריהוט ושיפוצה. לדוגמא- רכשתם סט של תמונות לבית בסגנון צמחיה ירוקה, מומלץ להחליף את ציפיות הכריות בסלון לצבעים ירוקים ותכלכלים, להוסיף אקססוריז ירוק וטורקיז ועציצים נלווים וכך תעצבו בזול דירה בקונספט טבעי וירוק.

דוגמא נוספת, רכשו תמונות לבית המתאפיינת בגווני אדמה, החליפו את צפיות הכריות לגוני חום ואדום, הוסיפו אגרטלים חומים עם קש או פאמפס ותקבלו בית בקונספט אדמה טבעית.

2. בחרו בתמונות המתאימות לצבעי הבית  לפני שאנו בוחרים תמונות לבית, אנו צריכים לזכור לא לבחור רק בתמונות יפות אלה גם בתמונות אשר מתאימות לקירות הבית וריהטו לפי פלטת הצבעים. כך למשל דירה בעלת ספות חומות ואדומות דומיננטיות, ישתלבו עם סט תמונות בגווני אדמה. קיר בצבע זית ישתלב עם תמונות בצבעים אפורים וירוקים בהירים. לעומת זאת קירות תכולים או ירוקים, לרוב פחות ישתלבו עם גוונים אדומים.

מקור mikoo.co.il

MIKOO WALL ART – הדרך הפשוטה לשדרג את הדירה

אז אחרי שעברנו על הדרכים בהם ניתן לשדרג את הבית מבחינה עיצובית באמצעות תמונות לבית, היכן ניתן לרכוש תמונות אופנתיות, יפות בעלי עיצוב מרשים? היום אין כבר צורך להסתובב שעות מחנות לחנות, לבזבז זמן רב וכסף. במיקו תמונות לבית ריכזו עבורכם סטים ותמונות לבית אסתטיות ויפות, עם משלוח עד בית הלקוח.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://www.mikoo.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here