מיטת עץ זוגית | זולה מרכז לריהוט הבית

 

מרגע שהחלו לייצר רהיטים בייצור המוני, ניתן היה להשיג שני סוגים של מיטות זוגיות. סוג אחד מתבסס על פתרון מעובד, על עץ שעבר תהליך מסיבי של עיבוד והדבקה, והסוג שני מתבסס על עץ במובן המלא של המילה. מיטה זוגית עץ מלא היא בעלת יתרונות מיוחדים, הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית. בפרניצ'ר מרקט תוכלו למצוא מיטות זוגיות מעץ מלא מעובד או טבעי, איכותיות ויפהפיות.

מיטה מעץ מלא | זולה מיטות עץ

מיטה זוגית עץ מלא, עם מלא יתרונות

מיטות מעץ מלא ניתן לייצר מסוגים שונם של עצים. ישנם יצרנים שלצורך כך משתמשים בעץ בוק, ישנם כאלה שמייצרים מיטות זוגיות מעץ אלון, מעץ ארז, מדובדבן ועוד. אבל מעבר לעובדות הללו, בוודאי מעניין אתכם לדעת מהם היתרונות החשובים והמרכזיים של מיטה זוגית עץ מלא:

  • ייחודיות – מכיוון שלא מדובר על עץ שעבר עיבוד תעשייתי שהופך את התוצאה לאחידה, כל מיטה היא מוצר ייחודי בפני עצמו. מיטה כמו שלכם לא הייתה ולא תהיה לאף אחד אחר. לפעמים יהיו דגמים דומים, אבל לעולם לא זהים בדיוק. 
  • עמידות – עץ מלא מעובד הוא בעל עמידות יוצאת מן הכלל. שלא כמו רהיטים שבהם העץ הוא בעצם סיבים, או שבבים מודבקים ודחוסים, פה העץ הוא העיקר, עץ מלא בלבד. 
  • איכות גבוהה במיוחד – עץ מלא, בכל סוגי הרהיטים, הוא סממן של איכות בדוקה. אם אתם אוהבים איכות בבית, מגיעה לכם כזאת, גם בחדר השינה עם מיטה מעץ מלא. 
  • יופי טבעי – המיטות מהעץ המלא מתהדרות ביופי טבעי וייחודי. הן לא חייבות להיות בהכרח הכי יוקרתיות למראה אבל הן בהחלט מוסיפות טאץ' מאוד יפה. הן מתאימות גם לסגנון כפרי וגם לאלגנטי, תלוי בגימור שמוענק למיטה במהלך הייצור. 
  • אתם קובעים את הגוון – גוון המיטה נתון לבחירתכם. שימו לב שישנם עצים בהירים מאוד, אחרים כהים, ישנם גווני ביניים ואף עצים עם גוון מובהק של כהה ובהיר ארוגים יחדיו. 

אז איפה קונים מיטה זוגית מעץ מלא?

מחפשים רהיטים יפים, מיטות שכל אחת מהן יפה ומיוחדת בפני עצמה? פרניצ'ר מרקט – לגלות את היופי של הרהיטים והעץ המלא. בפרניצ'ר מרקט תוכלו גם למצוא מגוון של שידות, ארונות ומיטות עץ מלא טבעי ויפהפה במחירים טובים ושירות נהדר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here