מחוץ לקופסא - 8 רעיונות יוצאי דופן לעיצוב פנים בעזרת אריחי קרמיקה
קרדיט freepik

כולנו יודעים ששימוש באריחי קרמיקה מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. רובנו נשתמש בחומר הגלם הנפוץ והחשוב הזה לריצוף חדרים או לחיפוי משטחים וקירות. עם זאת, טווח השימושים באריחים מעולם לא היה רחב יותר. עם מעט חשיבה יצירתית ונכונות לפתוח את הראש, נוכל לעשות בהם מגוון שימושים כדי להכניס צבע ועניין אל החללים שלנו. אם הגיע הזמן לעוד מתיחת פנים בבית או אם סתם בא לך לעשות כמה שינויים ולרענן את הבית, אלו כמה דרכים כיפיות ופשוטות להשתמש באריחי קרמיקה בפרויקט העיצוב הבא שלך.

עיצוב קירות בדפוסים גאומטריים

ניתן לרכוש היום מגוון רחב של אריחים עם דוגמאות גיאומטריות שמושכות את העין ויכולות לשבור את החדגוניות של חדרי הבית השונים.

שילוב צורות אריח שונות

מעבר לגימור האריח הנושא עליו דוגמאות, ניתן לשחק גם עם צורת האריח עצמו. את הריבוע המשמים, כבר מזמן מחליפים היום גם במעוינים, אליפטיים ואפילו משושים, שניתן לשלב בנקודות שונות ולקשט את הבית.

שימוש חכם באריחי מטרו

צורתם של אריחי מטרו מלבנית והם שיוצרים תחושת מרחב וניקיון. תכונה זו הופכת אותם לאידיאליים כפתרון חיפוי קרמיקה לאמבטיה ולמטבח. נוכל לשלב כמה צבעים ומרקמים וליצור קיר שפשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

ריצוף בדפוס פישבון

בשנים האחרונות, דוגמאות פישבון הפכו לפופולריים מאוד, בעיקר בהנחת פרקטים. עם זאת, נוכל להשיג את אותו אפקט גם עם האריח הנכון. אריחים צרים וארוכים יוכלו ליצור את הדוגמה המושלמת הזו על רצפות החצר, בחדרים הרטובים או על גבי הקירות.

הדגשת פריטים במרחבים המשותפים

האריח הנכון יכול לשמש גם כאמצעי למסגור ותחימת אלמנטים שונים בבית. ניתן להשתמש בחיפוי כדי להדגיש יצירות אמנות, גופי תאורה, מראות או שורה של עציצים.

יצירת שטיח אריחים

יצירת "שטיח" באמצעות אריחים יכולה להיות דרך מצוינת לחלק את חללי בבית ולהוסיף צבע ועניין לחדר. נוכל לתחום איתם את פינת האוכל, את קומפלקס הספות והכורסאות סביב פינת הטלוויזיה או אפילו את מטבח החוץ החדש שלנו.

ובאותו האופן – טפט אריחים!

כמו על הרצפה, גם על קירות הבית נוכל ליצור דוגמאות ודפוסים שייצרו עניין ויתחמו פינה מיוחדת בבית. בין אם נלך על דפוס סימטרי או על חגיגה של צורות וצבעים, הגבול היחיד שלנו הוא הדמיון.

מי אמר שהאריח חייב להישאר שלם?

לאלו מאיתנו שאוהבים לשבור מסגרות ולצאת מהקופסא, כדאי לדעת שזהו אחד מהטרנדים החמים ביותר. לעיצוב אסימטרי ומרתק, ניתן לנפץ אריחים בצבעים, דוגמאות ומרקמים שונים ולשלב בחיפוי שברים וחתיכות ממגוון צורות. התוצאה תהיה פסיפס ייחודי שאין בשום בית אחר ושתכננו במו ידינו.

זה הזמן לגייס את כל היצירתיות והדמיון שלך ולקחת את השימוש באריחי הקרמיקה לשלב הבא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here