הכפר והיי-טק נפגשים: הטרנדים הלוהטים בעיצוב הבית
קרדיט סיריוס דיזיין

בין אם אתם מתכננים לרענן מעט את המטבח, לרהט מחדש את הסלון או להחליף את הארונות בכל חדרי השינה, אתם בוודאי רוצים לבחור נכון. אכן, יש טרנדים חולפים שאתם לא ממש רוצים להכיר, אבל יש כמה מגמות בעיצוב הבית שמלוות אותנו שנים. אלה האלמנטים שיבטיחו לכם תוצאה נהדרת שתיהנו ממנה תמיד, בלי קשר לאופנות מתחלפות. לשם קבלת המענה המקצועי ביותר שנושא עיצוב הבית, מוזמנים לפנות אל חברת סיריוס דיזיין.

המטבח החמים והכפרי

אתם בטח מדמיינים לעצמכם את הבתים הקטנים והחמימים בכפרים הציוריים של אירופה, ובדמיון ברור לכם בדיוק איך הם נראים. החזון הזה מלווה אתכם גם עכשיו, כשאתם צריכים לקבל החלטה ומשתוקקים לעצב מטבח כפרי מודרני. את הפתרונות הטובים ביותר תוכלו לתכנן בהתאמה אישית, בדיוק לפי המידות שלכם, וחברת סיריוס דיזיין מאפשרת לכל לקוח לתכנן בקפידה את המטבח המושלם על פי ההעדפה והסגנון שלכם.\

ארונות לחדרי השינה

אתם אמנם מבלים לא מעט במטבח, בין אם בבישולים ובין אם בארוחת בוקר משותפת עם הילדים, אבל חדרי השינה שלכם חשובים לא פחות. כשהם מתוכננים בקפידה הם מאפשרים לכם ליהנות מנוחות מקסימלית, מתחושה מופלאה של מרחב ומניצול פרקטי של השטח. אחד הטרנדים הלוהטים היום בתחום ההזה הוא ללא ספק הטרנד של ארונות הזזה מעוצבים. הסיבה לפופולריות של ארונות אלה ברורה: השילוב בין עיצוב מרהיב לנוחות הוא שילוב מנצח, וכשהארון נפתח לצדדים (במקום להיפתח קדימה) הוא מבטיח לכם יותר מרחב.

מציגים לראווה את חפצי הנוי

במהלך הביקורים שלכם במזרח אספתם כמה פסלים מיוחדים, סבתא השאירה לכם סט מרהיב של כוסות יין ואולי אתם בכלל חובבי בובות חרסינה שרוצים להציג את התשוקה שלכם לראווה. ארון זכוכית הוא בדיוק מה שאתם צריכים, ובשנים האחרונות אנחנו רואים אותו יותר ויותר. הארון הייחודי הזה מעוצב בקפידה, מרשים להפליא ומעל לכל הוא חושף בכל רגע את הפריטים היפים והמיוחדים החשובים כל כך לליבכם. תוכלו להציב אותו בסלון, בפינת האוכל או בחדר העבודה שלכם, כמובן.

הטרנדים הכי חמים – אצלכם בבית

אין ספק שיש היום מבחר אדיר של אפשרויות, בין אם אתם מתכננים שיפוץ יסודי בבית ובין אם אתם עורכים כמה ליטושים קטנים בלבד. עיצוב מטבחים כפריים, תכנון ארון ההזזה המרהיב או עיצוב ארון האמבטיה המושלם מעץ מלא, כל אלה זוכים לתשומת לב אדירה. חברת סיריוס דיזיין עוזרת לכם לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון, עם צוות מיומן, מכשור מתקדם ועם שפע של ניסיון. אתם מוזמנים לתכנן את הבית שלכם כבר עכשיו בטלפון 073-3243120.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here