דלתות כניסה מעוצבות שיסובבו את כל העיניים

כולנו מקדישים זמן רב בטיפוח שלנו, קונים את הבגדים מהקולקציות החדשות ומתחדשים בשעון או שרשרת חדשה. יותר מכך, רובנו מקדישים זמן רב בעיצוב הבית שלנו מבצרנו. צבע הקירות, הרהיטים, הקרמיקה במטבח… אולם, דלתות כניסה מעוצבות זה משהו שלא עובר בראשם של רבים מאתנו. בשנים האחרונות חלה עלייה אדירה בביקוש לדלתות כניסה מעוצבות אשר כבר בהתחלה מבחוץ ניתן להבין שאתם מעצבים מבפנים.

לפני 40 שנים חברת רב בריח פרצה לשוק עם רעיון אשר שינה את תחום דלתות הכניסה בארץ עם ה – "פלדלת", דלת הפלדה שלה. לא רבים יודעים אך לפני דלת הפלדה דלתות כניסה היו עשויות מעץ. במשך שנים דלתות אלו הותקנו כמעט בכל בית אב בישראל וסיפקו ביטחון רב מפני פורצים. אולם, הדלתות היו בצע חום אחיד ומשעמם ובמשך השנים הבינו שהביטחון לא צריך לבוא על חשבון האיכות ומאז קמו יותר ויותר חברות אשר התחילו לייצר דלתות מעוצבות במגוון צבעים, גדלים וצורות. חלקן עם חלון בעל זכוכית מגולוונת, חלקן עם סורג ועוד עיצובים כאלו ואחרים. אך, עם כניסתם לשוק של יותר ויותר ספקים בתחום אשר רצו גם הם לרכב על גל ההצלחה. דבר זה הביא למצב שאנשים קנו דלתות יפיפיות אך ניתנות לפריצה בקלות כאילו ניתן היה לחשוב על קופסאות טונה.

כך תעשו זאת נכון

אם כן, בבואכם לרכוש דלת כניסה מעוצבת וחדשה המלצתנו הראשונה תהיה לפנות לחברה בעלת וותק וניסיון עליה ניתן יהיה לסמוך שהדלתות אשר היא מוכרת הינן בעלות דרגת ביטחון ובטיחות גבוהות. כמו כן, עשו חקר שוק, ראו ברשת דגמים של דלתות כניסה מעוצבות, בקשו המלצות מחברים, קראו ביקורות והשוו מחירים. וודאו שבעל המקצוע איתו תבואו בקשר יהיה קשוב לצרכים שלכם ולא ינסה "לדחוף" לכם דלת שלא תתאים לכם ואל תתביישו להתמקח על המחיר. עסק זה עסק וכל אחד רוצה להרוויח וזה בסדר.

כשעיצוב וביטחון עושים אהבה

חברת APERTO מציבה את הרף הגבוה ביותר בתחום הדלתות המעוצבות, פנים וחוץ ובתחום המנעולים בעלי רמת הבטיחות בסטנדרטים הגבוהים בעולם. החברה שמה דגש מיוחד על ביטחון, בטיחות, בידוד אקוסטי, נוחות הפעלה, והתאמה לצרכי אוכלוסיות מיוחדות! פנו עוד היום למומחי החברה לשיחת ייעוץ ללא עלות וביחד תתכננו את חלון הראווה המדהים של הבית שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here