תמונות ואביזרים לחדר ילדים – המדריך המלא

עולם העיצוב מעניק כיום תשומת לב לא מבוטלת לעיצוב ולאבזור נכון של חדרי ילדים. עבור חובבי עיצוב שיש להם ילדים מדובר במשחק אמיתי בצבעים, מרקמים וגילוי חדש של עולם שלם של אביזרים משלימים, תמונות וקישוטי קיר שיכולים להפוך כל חדר לאגדה צבעונית ומפתה עבור ילדים בכל גיל.

איך לבחור אביזרים לחדר ילדים?

אביזרים לחדר ילדים כוללים בין היתר שטיחים, יחידות מדפים קטנות, פחי אשפה צבעוניים, מנורות קיר ושולחן, כריות נוחות, כסאות קטנים ושולחנות אירוח. לצדם ניתן למצוא היום מגוון עצום של אביזרי אחסון המותאמים באופן מיוחד לחדרי ילדים. חשוב לבחור את האביזרים בהתאם לגווני הריהוט בחדר ולהוסיף באמצעותם נגיעות של צבע. ילדים קטנים יהנו במיוחד מאביזרים בעלי מרקמים שונים – למשל כריות בד, פרווה סינטטית או לבד. קופסאות אחסון בכל מיני מרקמים כמו קש, בדים ופלסטיק יכולות גם הן להוסיף אלמנט של משחק. בחירת מנורות צריכה להיעשות תוך מחשבה על בטיחות הילדים והצבה של המנורות במקומות רחוקים מידיהם. אם זאת, חשוב לוודא שהמנורות אינן רק דקורטיביות אלא מוסיפות אור לחדר.

בחירת תמונות לחדר הילדים

לצד אביזרים שונים ישנה חשיבות גם לקישוט קירות החדר. כיום קיימים בשוק מגוון נרחב של מדבקות קיר דקורטיביות, טפטים לבית וכמובן אין ספור אפשרויות של תמונות. אחת הדרכים הטובות לקשט את קירות החדר היא לבחור מסגרות צבעוניות, בעלות טקסטורה מיוחדת או הדפסים מיוחדים על קאפות ולשלב בתוכן תמונות מתקופות שונות בחייו של הילד עד כה. בנוסף, מומלץ לקחת איתנו את הילד כאשר אנחנו בוחרים עבורו תמונות ולנסות לאתר ביחד את התמונות שהכי מדברות אליו. טיפ זה חשוב בעיקר כאשר מדובר בילדים קטנים שיכולים לפחד מתמונה מסוימת או לסלוד ממנה ללא הסבר. הפיכת פרויקט קישוט החדר לפרויקט משותף עם הילד תסייע לכם שלא ליפול למלכודות כאלו, והילד עצמו יהנה מחדר שכולו מעוצב לפי הטעם שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here