קרמיקה לאמבטיה – איך יוצרים סגנון משלנו?
מקור freepik

אחת המטרות שלנו, כשאנחנו בונים בית חדש או משפצים בית קיים, היא לייצר סגנון משלנו. כלומר, כשאורחים ייכנסו לבית שלנו, הם ירגישו שהמקום מעוצב בצורה מיוחדת, יוצאת דופן, שונה מכל מה שהם מכירים.

ישנם אנשים שזה פחות מפריע להם, ואז סגנון העיצוב והפריטים השונים בבית, אינם גורמים לתחושה מיוחדת. אין קונספט עיצובי יוצא דופן ובכלל, העיצוב איננו שונה מעיצובים של מבנים אחרים. לעיתים זה נובע מחוסר מעוף, חוסר יצירתיות, ולעיתים מחוסר זמן או רצון להשקיע. לעומת זאת, אם אנחנו רוצים לייצר מקום מיוחד ויוצא דופן, אז רצוי שנשקיע בבחירת העיצוב והיישום שלו בפועל, ואז נוכל ליהנות ממבנה מעוצב בצורה יפה ומרשימה.

זה נכון לגבי התכנון של המבנה וזה נכון גם לגבי הפריטים השונים אותם נתקין או נרכיב במקום. כל דבר קטן יכול להוסיף לקונספט וכל דבר קטן יכול בהחלט לייצר תחושה מיוחדת ויוצאת דופן. כל מה שאנחנו צריכים, זה חזון וגישה יצירתית.

למשל, אם אנחנו בוחרים אריחי קרמיקה לאמבטיה בעיצוב וסגנון מסוים, יוצא דופן ממה שאנחנו מכירים ורואים במקומות אחרים, אז יהיה קל להבחין, שאכן מדובר בעיצוב מיוחד, יוצא דופן, והוא ימשוך את העין. בפרט אם אנחנו יוצר מעטפת ייחודית של כל העיצוב במקום, כלומר לא מסתפקים רק באריחי קרמיקה מיוחדים אלא גם באמבטיה, כיור, אסלה וריהוט יוצאי דופן.

זה לא מסובך למצוא אריחי קרמיקה לאמבטיה בסגנונות ייחודים ויוצאי דופן. גם אם נדמה לנו שכבר ראינו הכל ואנחנו מכירים את כל הסגנונות והעיצובים, עדיין יש לנו אפשרות למצוא מגוון רחב של אריחים שונים. בין אם זה מבחינת צבעים ובין אם זה מבחינת אלמנטים אחרים.

לפני שאנחנו נציג כמה נקודות שיכולות לעזור לנו, חשוב להדגיש, אם אנחנו מעוניינים לרכוש אריחי קרמיקה לאמבטיה ייחודים, חשוב שנגדיר מראש את הקונספט של המקום ונדע מה יכול להתאים לנו.

כיצד בוחרים אריחי קרמיקה מיוחדים?

סגנון אחד שיכול להתאים לנו הוא צבע אחיד. אך בניגוד לאריחים רגילים, בצבעים לבן, תכלת, חום, קרם, אנחנו יכולים לבחור אריחי קרמיקה בצבעים מעט שונים. בין אם זה בורדו, צהוב, ירוק ועוד. העניין הוא, צריך לזכור שהאריחים צריכים להתאים לריהוט ולפריטים השונים בחדר. לכן, לא תמיד זה יסתכל מבחינת עיצוב.

סגנון אחר שיכול להתאים לנו, אלו אריחים שכוללים דוגמאות עיצוב שונות. החל מדוגמאות קלאסיות וכלה בדוגמאות מודרניות. גם פה, אנחנו צריכים לבחור סגנון שאיננו מוכר בדרך כלל ויחד עם זאת, יכול להוסיף לקונספט של המקום.

כמו כן, אנחנו יכולים לבחור אריחים בגדלים שונים. אלה לא חייבים להיות מרובעים בגודל ממוצע. ייתכן מאוד ואם נבחר אריחים קטנים מאוד, זה יהיה הרבה יותר מרשים ומיוחד, גם אם זה יהיה קשה יותר להדבקה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here