עיצוב מחדש של חדר האמבטיה

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד המקומות הכי חשובים בבית. אנחנו מבלים בו זמן איכות עם עצמנו והוא למעשה המקום בו אנחנו עוצרים הכל, שוכחים לרגע מכל הבלאגן והרעש שמסביב ונרגעים. בשל חשיבותו של חדר האמבטיה, חשוב מאד גם שהחדר הזה יהיה מושקע ומפנק במיוחד. אז אם חדר האמבטיה שלכם מיושן, אם הקירות מתקלפים, המקלחון דולף ואין מקום לשים את השמפו, כנראה שהגיע הזמן לעצב אותו מחדש. הנה כמה טיפים מועילים למי מכם שבוחרים לחדש את המראה של חדר האמבטיה.

התקנת מקלחון

אם חדר האמבטיה שלכם קטן יחסית, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם אמבטיה גדולה וגם התקנת ארונות אמבטיה מעוצבים, יש לכך פתרון מושלם – התקנת מקלחון. מקלחון הוא ממש לא פשרה, אדרבא, מקלחונים הם הבחירה הפופולרית ביותר בקרב מרבית הישראלים. המקלחונים כיום הם מפנקים יותר מאי פעם, הם חסכוניים במים, ידידותיים יותר לסביבה וקלים מאד לניקוי.

אם בא לכם להתפנק עד הסוף, תוכלו להתקין מקלחון שהוא ממש כמו ג'קוזי, מקלחון עם זרמים שמגיעים ממספר כיוונים ותוכלו גם לבחור בתוספת של סאונה. כך שחדר האמבטיה שלכם יהפוך לספא של ממש.

את המקלחון תוכלו לרכוש בכל מרכז מקלחונים גדול, שם יספקו לכם גם שירות של הובלות מקלחונים עד הבית וכמובן שגם התקנה של המקלחון בחדר האמבטיה שלכם.

רכישת אביזרים לאמבטיה

בין אם יש לכם מקלחון או אמבטיה, כדאי מאד שתציידו אותם בכמה אביזרים, על מנת להקל עליכם את החיים ולהפיק מהם את המיטב. התחילו ברכישת מעמד לאמבטיה, עליו תוכלו להניח בנוחות את השמפו, המרכך, הסבונים וכל התמרוקים שלכם. רכשו מעמד למגבות, כך תוכלו לוודא שהמגבת שלכם לא תמצא את עצמה על הרצפה. רכשו ארונות שמתאימים במראה שלהם לחדר האמבטיה, בהם תוכלו לסדר את כל הציוד בצורה מאורגנת ונוחה לשליפה.

על מנת לייפות את חדר האמבטיה, תוכלו לקנות מדבקות לאריחי האמבטיה, עם דוגמאות יפות, אבנים קטנות לשיבוץ על קיר האמבטיה ועוד ועוד.

ניקוי יסודי של חדר האמבטיה

חדרי אמבטיה ישנים וחדרי אמבטיה שלא מאווררים היטב, נוטים לספוג הרבה לחות ולהעלות עובש בסופו של דבר. נקו את הקירות ואת הפינות בחומרים נוגדי עובש, צבעו את הקירות במידת הצורך, ודאגו לאוורור קבוע של חדר האמבטיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here