עיצוב חדרי אמבטיה

כאשר אנו ניגשים לעיצוב של חדרי אמבטיה מה אנחנו מעוניינים שיהיה שם, מבחינת הציוד ומבחינת האווירה שהשילוב של כל האלמנטים יחדיו יצרו.

אצל כל אחד הרצון יהיה שונה אבל עם אותם צרכים , פחות או יותר , של אכסון ועמידות הריהוט והאריחים.

הבעיה מתחילה כאשר החלל של חדר האמבטיה אינו גדול ורחב ולעומת זאת הצרכים נותרו בעינם, ישנו צורך עבור אכסון נוח וגישה נוחה לכל אחד מן הכלים הסניטריים בחדר האמבטיה.

אז איך למעשה מייעלים את אזור חדר האמבטיה ככל הניתן על מנת לספק מה שמשפחה צריכה לקבל?

קודם כל חשוב מאוד למדוד את השטח בחדר האמבטיה על מנת לדעת את המקום של ארונות אמבטיה, הכיור, האסלה ושאר הרהיטים שאנחנו רוצים למקם בחדר.

עברו בחנויות אשר מוכרות אמבטיות כמו כיורים לאמבטיה וארונות אמבט, בדקו מחירים אשר מתאימים לתקציב שלכם ובאותה הזדמנות בדקו האם ישנו רהיט אשר מתאים מידותיו בצורה מיוחדת אל אחת הנישות בהן אתם מעוניינים לשים את ארון האמבט.

כאשר אתם רוכשים כלים סניטריים וודאו כי אין שום בעיה עם הצנרת הקיימת וכי היא מתאימה להתקנת הכלים הסניטריים החדשים או שמא מצריכה העברה של קווים חדשים , רצוי כמובן לנצל את המיקום הנוכחי של הצנרת, דבר שיחסוך עבורכם הוצאות כספיות גדולות יותר.

לכו על רהיטים פונקציונאליים ומעוצבים!

כיום ישנם רהיטים אשר הינם שימושיים ביותר ומייעלים את השימוש בהם ברמה שחוסכת זמן ומקום בצורה משמעותית.

כך למשל וודאו כי אתם מנצלים את הגובה אשר קיים עבור ארון צר וגבוה , רכשו מראה אשר מגיעה עם מקומות אכסון עבור תרופות או מוצרים הגייניים בהם אנו מבצעים שימוש בזמן הרחצה או לאחר מכן.

וודאו כי מדובר במוצרים איכותיים ועמידים!

אל תתפתו לרכוש מוצרים זולים, שכן מוצרים זולים הינם בעלי בלאי מהיר ביותר, מה שיגרום לכם להוצאה נוספת ודי מהירה עבור מוצר חדש ואיכותי .

אל תשכחו כי האריחים והכלים הסניטריים יהיו חשופים לכמויות גדולות של מים ולחות וכן של חומרי ניקוי חזקים, לכן חשוב מאוד כי העמידות שלהם תהיה גבוהה.

לכו על עיצוב בצבעים בהירים !

צבעים בהירים גורמים לחלל להיראות גדול ומאוורר, דבר שחשוב עוד יותר כאשר מדובר בחדרים בעלי חלל קטן.

אם אתם אוהבים שימוש בצבע, צרו עניין על ידי שימוש במגבות צבעוניות, שטיח אמבט בצבעים חיים וכדומה…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here