עיצוב מושלם עם זכוכית

איכות חיים נמדדת לפי פרמטרים שונים, כאשר עיצוב הבית מחזיק במיקום גבוה למדי. החל משדרוג המטבח, האמבטיה והמרפסת – כדי לקבל את התוצאה האסתטית ביותר, יש להשקיע מחשבה רבה בתכנון עבודות העיצוב. היבט חשוב ביותר בעת מלאכת עיצוב החדרים כוללת את עבודות הזכוכית. מדובר בחומר גלם בזכותו תוכלו להעניק מראה ייחודי והרמוני לכל הבית – לצד חסכון משמעותי בתחזוקה השוטפת של אלמנטים אלו.

רבים מאתנו משקיעים משאבים רבים לצורך עיצוב ביתנו – ואין זו הפתעה כלל. הרי מדובר בחלל בו אנו מעבירים שעות רבות לאורך יומנו. החל ממקלחת מרעננת בתחילת יום חדש ועד הכנת בישול ארוחות במטבח – על חדרים אלו להתאים לטעמנו האישי וללוות אותנו למשך שנים ארוכות. זקוקים לייעוץ ולליווי מקצועי לאורך עבודת העיצוב? מעוניינים בעבודת חיפוי זכוכית למטבח? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עקיבא GLASS. אנו נסייע לכם בעבודות אלו ועוד. וזאת, תוך תוצאה מקצועית חסרת פשרות ומתן יחס אישי לקהל לקוחותינו.

לשדרג את הבית במקצועיות

רבים מאתנו מנהלים יום עמוס במשימות: החל מנסיעה בבוקר לעבודה, איסוף הילדים מהחוגים בשעות אחר הצהריים ועד בישול ארוחה טעימה בערב – אין ספק שאנו מתמודדים עם ריבוי משימות אותן עלינו לבצע בשלמות. לאור כל זאת, אנו מדמיינים כיצד נכנס לחדר האמבטיה ונהנה מזמן איכות שקט ומרענן. כדי לשדרג חוויה זו, רצוי לפנות אל עקיבא GLASS ולהתעניין בעבודה הבאה: התקנת מקלחונים מעוצבים בהתאם לגודל של החדר, סגנון המקלחון הרלוונטי ועוד. כך, תוכלו ליהנות ממקלחת באווירה נעימה.

חשוב להדגיש כי עקיבא GLASS מתמחים בעבודות זכוכית רבות; עבודות הכוללת, לדוגמא, את הייצור וההתקנה של מעקה זכוכית למרפסת. בזכות מעקה זה תוכלו, ראשית כל, לשמור על בטיחותם של ילדיכם בעודם עומדים על המרפסת. כמו כן, מעקה זה ישדרג את המראה חיצוני של הבית.

לשתף פעולה עם גורמים מביני דבר

מארחים משפחה על המרפסת? ברצונכם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם? אתם מוזמנים לפנות אל עקיבא GLASS עוד היום! החל מהתקנת קיר זכוכית למקלחת, חיפויים למטבח, פלטות למטבח ועוד – נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם המשירות האמין, המנוסה והמקצועי שלנו. התקשרו  052-548-3950.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here