גם יפה וגם בטוח – מעקה זכוכית

כולנו רוצים בית מעוצב, מואר ומרווח וזוהי בדיוק הסיבה שבזכותה ניתן לראות כיום מעקות זכוכית במקומות רבים כל כך, החל ממעקה למרפסות ביתיות, דרך מעקות בגרמי מדרגות פנימיים בתוך בתים פרטיים, משרדים ובתי עסק רבים. הבחירה המועדפת במעקה העשוי זכוכית היא בחירה טבעית וחכמה, משום לשימוש בזכוכית כמעקה ישנם יתרונות רבים. במידה ואתם שוקלים להתקין מעקה זכוכית, המאמר הזה בשבילכם.

מהם היתרונות של מעקות זכוכית

כאמור, מעקות זכוכית הינם בעלי יתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  • אסתטיקה: שקיפות הזכוכית מייצרת מראה מתוחכם ומודרני, השומר על תחושת מרחב ומאפשרת לאור לעבור דרכה.
  • בטיחות: מכיוון שמעקה זכוכית עשוי יחידה אחת ללא פתחים או מרווחים, אין סכנה כי חפצים או חלילה ילדים יתקעו או אף ייפלו דרכם.
  • בידוד: זכוכית אינה מוליכה מבחינה חשמלית או תרמית ואין סכנה במגע עם מעקה הזכוכית כי היא לא מתחממת כמו מתכת ולא מהווה סכנת בהתחשמלות כמותה.
  • זכוכית הוא חומר ידידותי לסביבה, ורבים מקפידים על עקרון זה בבחירת חומרים לבית.

מעקה זכוכית למרפסת – הכניסו את הנוף פנימה

מעקה זכוכית למרפסת מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של המרפסת בצורה מקסימלית. מעקה זכוכית מאפשר לכם להכניס אור רב אל תוך הבית, ויכול לחסוך לכם בצריכת החשמל במהלך שעות היום. כמו כן, הנוף הנשקף מן המרפסת, נראה בקלות גם בתוך הבית, כך תוכלו ליהנות ממנו גם בימים קרים או חמים מאוד מבלי לשהות במרפסת עצמה.

מעקה זכוכית למדרגות – אתם תודו לעצמכם כל יום

בשונה מחומרים אחרים, מעקה זכוכית הוא למעשה כמעט בלתי נראה. מעקה זכוכית למדרגות מספק את הבטיחות הנדרשת, אך במקביל אינו פוגם בעיצוב הכללי של החלל, ומשתלב עם כל רהיט, סגנון וצבע שבחרתם עבור ביתכם. באופן זה, החלל נשאר מואר ומרווח ואתם זוכים לתמיכה ובטחון.

מעקה זכוכית מחיר מול תמורה

כאשר מדברים על מעקה זכוכית מחיר מול תמורה, יש לקחת בחשבון כי אמנם ייתכן שהתקנת מעקה זכוכית תהיה יקרה מעט ממעקה אחר, אך היא עונה על כל הצרכים בצורה מושלמת, מה שלא ניתן לקבל בדרך אחרת. לרכישה והתקנת מעקות לבית פנו למומחים של זכוכיות רפאלי, גם תקבלו את הייעוץ המקיף יותר לצד המחיר שיתאים לכם בצורה מושלמת. התקשרו 054-760-70-91.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here