קרדיט:צילום אסף לוי

הביופיליה היא תאוריה  בפסיכולוגיה האבולוציונית לפיה קיימת נטייה אנושית מולדת לחפש קשרים עם הטבע, ובפרט עם יצורים חיים אחרים. בעידן שלנו רוב הזמן אנו מבלים בתוך מבנים ולפעמים מעבירים פרקי זמן ארוכים מאוד בלי לצאת אל הטבע. עיצוב בגישה הביופילית, מסוגל לספק את הצורך המולד שלנו בחיבור לחיים ולתהליכים החיוניים.

חברת אלוני משיקה סדרת אריחי חיפוי מקולקציית ליליסוויט , השואפת להעביר את יופיו של הטבע למרחבי המגורים והמסחר באמצעות פרשנות מקורית לטרנד של החזרה אל הטבע . האריחים בגווני הירוק וחלקם מאוירים בפרחים עדינים במראה אומנותי.

קקרדיט: צילום אסף לוי

לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני : "בעיצוב הביופילי המטרה היא להרחיב את המקום שתופס הטבע בעיצוב החלל, גם כשמדובר בסביבות אורבניות מובהקות. המטרה היא הכנסת אלמנטים מהטבע לחלל המגורים כדי לפצות על הריחוק מהטבע ברוב שעות היום."

 לדבריה: " העיצוב באמצעות אריחי לילי סוויט יקנה תחושה של הליכה בתוך גן קסום עם נגיעות אלגנטיות של צבעי פסטל. חדרי אמבטיה, מטבחים וחללים מרכזיים בבית יהפכו לעדינים הודות לפלטת הצבעים שלקוחה מן הטבע." 

מורנו מסבירה איך  להכניס את הטבע הביתה "הוסיפו הדפסים שמזכירים את הנוף שבחרתם, הכניסו חומרים טבעיים שמופיעים בנוף האהוב עליכם.

קרדיט:צילום אסף לוי

כל נוכחות טבעית בחומרים ובצבעים  תעשה את העבודה "

  אריחי לילסוויט מגיעים במידה 50/120 ס"מ 

מחיר- 270 שח למ"ר

להשיג בלעדית ברשת אלוני

לפרטים- זיוה וייס- 054-6320094, 03-6360000

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here