אמנות ישראלית מקורית.| קרדיט: אנה עייש (הדמיה)

אמנם כבר אין צורך במסכות במרחבים הפתוחים ואפשר לצאת ולהסתובב אבל התקופה האחרונה גרמה לכך שיותר ויותר אנשים מעדיפים להישאר בבית איפה שבטוח. אבל להישאר בפנים לא אומר שצריך להיפרד מהטבע- אפשר פשוט להכניס אותו הביתה.

ירוק עושה נעים בלב ובעיניים:

הצבע הירוק עושה טוב לנשמה ומעלה חיוך. ירוק זה הצבע של הטבע, זרימה, חיים, פריחה והתחדשות. הכנסת הצבע הירוק הבית אפשרית בנגיעות צבעים באקססוריז וברהיטים ותוספת של עציצים ואמנות הם תוספת ירוקה טבעית ומבורכת.

כל אחד בוחר להכניס את הטבע בצורה אחרת לתוך הבית שלו. יש שירצו להכניס את הטבע על ידי עציצים, יש שיעדיפו צמחיה מלאכותית, ואפשר אפילו לקשט את הקירות עם קיר צומח או ציורים גדולים ופרחוניים. קבלו כמה רעיונות פרחוניים במיוחד להכניס את הטבע הביתה בצורה הכי מעוצבת שאפשר.

איך מכניסים את הטבע הביתה:

עציצים- במידה ואתם רוצים עציצים בבית אבל אתם לא בעניין של להשקות כל יום-יומיים, אתם יכולים בהחלט להכניס הביתה עציצים קטנים של קקטוסים שאינם דורשים השקיה מרובה וצמחים שיכולים להחזיק מעמד גם בחלל סגור ומוצל. תוכלו כמובן לבחור בעציצים בגדלים שונים ובצבעים שונים שישתלבו עם העיצוב של הבית.

אמנות ישראלית מקורית.| קרדיט: אנה עייש (הדמיה)

פרחים ואגרטלים- דרך נוספת להכניס צבע וטבע הביתה במיוחד כי אפשר לחדש ולשנות בכל שבוע. פנקו את עצמכם עם זר פרחים בכל שישי (תמיד עושה טוב על הלב) באגרטלים מעוצבים שפזורים במקומות שונים בבית.

צמחיה מלאכותית- למי שמעדיף להשאיר את הצמחייה החיה מחוץ לקירות הבית הפתרון הטוב ביותר הוא צמחיה מלאכותית. אפשר להוסיף עציצים בפינות הבית- עציצים באיכות גבוהה שנראים ממש כמו עציצים אמיתיים אבל לא דורשים תחזוקה בכלל. צמחיה מלאכותית יכולה להיות גם קיר צומח שניתן היום לרכוש בחנויות העיצוב ודברי הבית. ניתן לבחור את סוג העלים, פרחים, גודל הקיר, עם או בלי רשת בולטת מאחוריו ולהוסיף אותו בתור תמונה או ממש בתור חלק מהקיר בחדרים נבחרים בבית.

ציורי פרחים וטבע- דרך נהדרת ומעוצבת במיוחד להכניס את הטבע הביתה היא בעזרת אמנות (כמובן שמומלץ לבחור באמנות ישראלית מקורית) . בחירת ציורי טבע עם צבעוניות בולטת יכולים להוסיף הרבה צבע הביתה. תבחרו כמה ציורים קטנים שמשתלבים זה בזה או ציור אחד גדול והשארת כל שאר הקיר ריק. הטבע המאויר יוסיף לא מעט צבע הביתה וציור מקורי הוא תמיד דרך מעוצבת להפליא להכניס צבע ועניין הביתה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here