מדרגות ברזל לבתים דו קומתיים
קרדיט: אלופי הברזל

המדרגות בבתים דו קומתיים הוא אחד מהמקומות בהם נוטים לעשות שימוש רב ביותר. מדרגות ברזל הן גם יפות ומעוצבות וגם חזקות מספיק כדי לשאת את העולים ויורדים בביתכם. מדרגות צריכות אם כן להיות נוחות ובטיחויות ואת שתי התכונות הללו מספק הברזל ללא כל ספק. אבל הצבתן של מדרגות כאלו בביתכם מחייב התייחסות למספר נושאים לא פשוטים כמו בטיחות בני הבית ודאגה לנוחות השימוש במדרגות.

האתגר שבבניית מדרגות ברזל

בניית מדרגות ברזל בבית יכולה להיות פרוייקט מאתגר ובעל חשיבות משמעותית. כדי להבטיח שגרם המדרגות שהצבתם בביתכם אכן נוח ובטיחותי ולא יקרוס בזמן שיורדים בו חשוב מאוד להתעייץ עם בעל מקצוע עם נסיון רב. חשוב מאוד גם לבנות את גרם המדרגות מחומרים איכותיים ולכן מדרגות ברזל יכולות להוות תשובה מתאימה במקרה כזה.

מדרגות ברזל– למה לשים לב

ישנם  מספר גורמים שחשוב מאוד להתייחס אליהם בשעה שמקימים גרם מדרגות בבית, וכאן כבר לא משנה באיזה סוג מדרגות מדובר אם זה מדרגות ברזל כן או לא. מעל לכל מדובר כמובן בבטיחות. הצבתו של גרם מדרגות בתוך הבית מחייבת אותנו לבדוק שאכן מדובר במתקן שהוא בטיחותי מעל לכל ספק. קחו בחשבון שהמדרגות יכולות להיות מקום מסוכן מאוד לילדים ולתינוקות, במיוחד כשמדובר בילדים שאך זה למדו ללכת או לזחול. דאגו למנוע מהם גישה אל גרם המדרגות אם כן.

המדרגות אמורות להיות נוחות כך שניתן יהיה לטפס ולרדת מהן בקלות. לכן מאוד חשוב לשים לב שהמרחק בין המדרגות לא יהיה גדול מדי. כמובן שגם מאוד חשוב שיהיה קל לתחזק אותן ולנקות אותן. וכמובן יש לוודא שהעיצוב שלהן ישתלבויתכתבעם  סגנונו של הבית ולא משהו שאינו קשור אליו.

שמירה על בטחון המשתמשים

אנשי מקצוע העסוקים בבניית מדרגות יוכלו להמליץ לכם על עזרים שונים שעשויים למנוע החלקה של העולים והיורדים מצד אחד, ולהקל על מגע כף הרגל עם המדרגה מצד שני. כמו לדוגמה פסים מונעי החלקות. בנוסף גם גופי התאורה במדרגות שיאירו את דרכם של העולים והיורדים חשובים מאוד. מומלץ לוודא שעציצים או פסלים, במידה ויוצבו על המדרגות, לא יכשילו את העולים והיורדים, וכן שיעשה שימוש בחומרים מבודדי רעש, שידאגו לכך שהעלייה והירידה במדרגות לא תהיה רועשת מדי, שהרי ככלות הכל מדובר בגרם מדרגות ברזל. מעוניינים לעיין במחירי מדרגות ברזל? בשביל זה יצרנו עבורכם דף מחירונים מיוחד עבור  מחירים לעבודות מסגרות ובניית מדרגות ברזל, היכנסו עוד היום לאתר "אלופי הברזל" וקבלו פרטים מלאים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here