מאווררי תקרה שקטים
קרדיט PIXABAY

אחת המריבות הגדולות ביותר בין עובדים היא על עוצמת המזגן. כאשר מאווררי תקרה נכנסים לתמונה כולם נהנים מטמפרטורה מושלמת ויכולים להתפנות לדבר שלשמו הגיעו למשרד – לעבוד

בואו נודה על האמת – מלחמת המזגן בימי החורף ובימות הקיץ הן מהמלחמות המתישות, גוזלות הזמן והאנרגיה הגדולות ביותר בעבודה המשרדית. בהתחשב בעובדה שהעובדים אמורים לספק תפוקה מירבית בשעות שהם נמצאים במשרד, הרי שמריבות על המזגן הם שודדי זמן שמסיטים את תשומת הלב מיום העבודה.

מה הייתם אומרים על פיתרון שמציע חיסכון בחשמל, שמירה על איכות הסביבה, טמפרטורה נוחה כל ימות השנה ולוק מעוצב שמתאים לכל משרד? ובכן, יש פיתרון כזה והוא אפילו מאוד נגיש מבחינת עלויות ומבחינת שמירה על בטיחות העובדים. מאווררי תקרה מעוצבים – פיתרון מושלם לחללי עבודה משותפים, בהם השמירה על אנרגיה טובה תוך שמירה על סביבת עבודה נוחה ומזמינה יכולים לעשות את ההבדל בין ימים מלאי תפוקה לכאלו שמסתכמים במאבקי כוח על השלט.

מעבר להפעלה השקטה ולחיסכון בחשמל מאווררי תקרה שקטים הם בעלי כמה יתרונות משמעותיים נוספים:

  • לוק מעוצב – מאווררי התקרה החדשים מעוצבים בצורה יפהפיה, מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים, כך שהם יכולים לאוורר משרדים קטנים וגם משרדי ענק או אפילו מוסכים והאנגרים אדירי מימדים. המאווררים משווים לכל החלל מראה שצועד עם הזמן, כזה שמתיישב בדיוק עם הטרנדים העיצוביים העכשוויים.
  • עלויות נמוכות – כאנשי עסקים אתם יודעים שהממד המרכזי ביותר להערכת השקעה מסויימת הוא התועלת שתצמח כתוצאה ממנה. ובכן, כשמדובר על מאווררי תקרה שקטים, ההשקעה שלכם מתחילה להחזיר את עצמה כבר מהרגע הראשון. בין אם מדובר על עלויות רכישה, עלויות התקנה, עלויות תפעול שוטף או עלויות תיקון במקרה של תקלה – בכל אחד מהפרמטרים הללו העלויות הן זולות במידה משמעותית ביחס להתקנה של מערכות מיזוג אוויר. כאשר מוסיפים לכך את החיסכון השוטף בהוצאות חשמל, נדמה שמתקבלת נוסחה מנצחת שיכולה לשפר את איכות החיים וגם את שורת הרווח בסוף החודש.
  • דאגה לאיכות הסביבה – צריכת החשמל של מאווררי תקרה שקטים היא נמוכה מאוד, מה שהופך אותם לאמצעי קירור שמגן על הסביבה. אם כך, לצד היופי העיצובי והעלויות הנמוכות, ישנו ערך מוסף של דאגה לאיכות הסביבה, שהוא ערך שאליו מחוברים מיליוי אנשים בישראל ובעולם.
  • בטיחות – מאווררי התקרה החדשניים הם המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה. מאווררים אלו עשויים מחומרים מונעי חלודה וכן לא יכולים להישבר. התוצאה: אמצעי קירור מעוצב שצועד עם הזמן ומאפשר לכם שקט נפשי וידיעה שבחרתם בטוב ביותר עבור העובדים שלכם.

במילים אחרות, תחום מאווררי התקרה עשה קפיצת מדרגה אדירה בשנים האחרונות ומציע חלופות איכותיות ומעוצבות לצינון האוויר והאווירה. אם עדיין אין לכם אחד כזה, הגיע הזמן…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here