למה דווקא כדאי עיצוב פנים בצפון?
מקור pixabay

עיצוב פנים הוא תחום רחב ידיים ומתקשר לעולם העיצוב והאדריכלות. עיצוב פנים בצפון הוא שירות הניתן לאנשים פרטיים ובעלי עסקים באזור הצפון. השירותים הפופולריים ביותר הינם עבור עיצוב בית פרטי אולם שירותים אלו מוזמנים גם עבור עיצוב חנויות, בתי עסק מסוגים שונים ועוד. המטרה היא לעשות שימוש בידע המקצועי, ביצירתיות ובציפיות והעדפות הלקוח ולחבר את הכול יחד לכדי עיצוב יפה, בטוב טעם, שגם יהיה פונקציונאלי לצרכיו של הלקוח. איך בוחרים מעצבת פנים מומלצת? מה כולל שירות עיצוב הפנים? על כך ועוד ננסה לענות לכם בדקות הקרובות.

עיצוב פנים בצפון לבית פרטי:

הבית הפרטי שלנו הוא גם המקדש הפרטי שלנו. המקום אליו אנו כמהים לחזור בכל יום אחרי העבודה, אחרי הלימודים או מכל מקום אחר שהיינו בו. הבית הוא לא רק קורת גג מפני מזג האוויר ומקום לאחסן בו את הציוד שלנו בבטחה אלא גם המקום שמספק לנו ביטחון, שקט ורוגע. הוא מספק לנו פינה שקטה, נוחה ובטוחה לעצמנו, לפרטיות שלנו ולצרכים שלנו. עיצוב וסידור הבית, הצבעים של הקירות והפריטים, האופן שבו הרהיטים מסודרים ואפילו החיפויים על הקירות והריצוף משפיעים על איך שאנחנו מרגישים וכמובן על אופן השימוש שלנו בבית. אנו רוצים לשלב בין פונקציונאליות ובין הרגשה טובה, נעימה שקטה ובטוחה שהבית יספק לנו. בנוסף לכך אם נוכל ליהנות גם מעיצובים טרנדיים מלהיבים אז זה רק יהיה טוב יותר. 

עיצוב פנים לעסקים:

בתי עסק צריכים להיעזר בכל דבר אפשרי כדי לבדל ולייחד את עצמם מהמתחרים שלהם. חלק עושים זאת על ידי מוצרים, חלק על ידי שירות ואחרים על ידי עיצוב החנות/המשרד/בית העסק. אם אתם נכנסים למשרד חדש או בתהליכי הקמה של חנות חדשה אתם ודאי רוצים להיעזר במעצב/ת פנים המבינים גם בנושא שיווק שידעו להתאים את הטרנדים המובילים בעולם לגודל ומבנה החנות/המשרד וכן צרכי העסק. 

טיפים לבחירת מעצבת פנים מומלצת:

  • התמחות וסגנון עיצוב – לכל מעצב יש את המקום שבו הוא למד והוכשר לעיצוב פנים ויש מעצבים שטסו לחו"ל להשתלמויות ולמדו גם סגנונות חדשים נוספים. לכל מעצב יש את האני מאמין שלו בנוגע לעיצוב ואת הסגנונות המועדפים עליו שהוא אוהב לשלב אותם בעבודות עם הלקוחות שלו. בררו את הסגנון המועדף והמוביל על ידי המעצב שלכם ובאילו עוד סגנונות הוא מעצב ובדקו אם זה לטעמכם. 
  • תיק עבודות – אין כמו תיק עבודות כדי להתרשם מעבודות קודמות של המעצב, מהסגנון העיצובי שלו, אלמנטים שונים שהוא אוהב להוסיף וככל הנראה ישתמש בהם גם אצלכם ועוד. 
  • שירות וכימיה – אם אתם מחפשים מעצבת פנים בצפון או בכלל שירותי עיצוב פנים בצפון חשוב קודם כל שתהיה כימיה טובה עם המעצב/ת ושהיא/הוא יהיו קשובים לרצונות שלכם. ללא זה אתם סתם תוציאו כסף מיותר וגם לא תהיו שבעי רצון מהתוצאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here