אתר אהבה קטנה שלט לחדר הילדים המחיר 39 שח | צילום יחצ

עונת האביב עושה חשק לכולנו, לשדרג ולרענן את חללי הבית ואת חדרי הילדים בפרט. אין כמו אקססוריז שיעשו את העבודה. אתר "אהבה קטנה" המוביל בישראל במתנות ואקססוריז עם הדפסים ואמירה אישית, לפי בחירה, מציע טיפים ועצות לעיצוב ושדרוג חדר הילדים בלי להכנס להוצאה כלכלית גבוהה.

אתר אהבה | צילום יחצ

חדר הילדים הוא חדר בו הילדים משחקים, ישנים, לומדים וגם מארחים חברים. חשוב, שהחדר ישדר אוירה נעימה ורגועה. בחירת  הגוונים בעיצוב החדר יתנו את הטון ביצירת האוירה.  לרוב חדר הילדים הוא צבעוני ולכן, מומלץ לשלב אקססוריז בגוונים רכים ונעימים,שישתלבו בהרמוניה עם הריהוט.

 

בבואנו לשדרג את חדר הילדים חשוב להקדיש מחשבה לבחירת קונספט עיצובי, מידת ההתאמה לגיל הילד/ה, העדפותיהם וכן, רצוי לשתף אותם בכל תהליך העיצוב.

אתר אהבה קטנה מדבקות קיר לחדרי ילדים המחיר 96 שח | צילום יחצ

רצוי כי הקונספט העיצובי ייבחר לפי ההעדפה או התחביב של הילד/ה במטרה להפוך את חדר הילדים לפינה אישית, חמימה וחלומית. לדוגמא: חד קרן, עננים, כוכבים, לבבות, חלל, עוגנים, גלידריה, ים, רכבים, חיות ועוד. ניתן לבחור קיר מרכזי בחדר הילדים, שיעוטר בטפט מדבקה עם הדפסה אישית לבחירה. הוספת שלט עץ  עם שם הילד על הדלת ושילוב פריטי טקסטיל עם השם הפרטי כמו ציפית לכרית, שמיכה אישית וכו', יעניקו את הטאצ' המושלם עם חותם אישי. העשירו את שולחן הכתיבה עם סט כלי מכשירי הכתיבה תואם את נושא עיצוב החדר.

אתר אהבה קטנה ציפית לכרית המחיר 48 שח | צילום יחצ

אתר אהבה קטנה מציע: אקססוריז לחדרי ילדים:  טפט מדבקה לקיר רוחב ממוצע 40X60 ס"מ המחיר: 96 ₪. ניתן להדפיס שם ילד/ה, לבחור פונט ואת נושא המדבקה, ניתן להזמין טפט מדבקה רק עם שם הילד המחיר: 38 ₪ המדבקות ניתנות להסרה בקלות, שלט עץ בקוטר 15X15 ס"מ בהדפסה אישית המחיר:  39 ₪, סדרת 3 תמונות שכל אחת בגודל 24X33 ס"מ המחיר: 140 ₪, סדרת 3 תמונות מומסגרות המחיר:  אותיות שבץ נא בעיברית /אנגלית עם שם הילד/ה לתלייה על הקירהמחיר: 140 ₪, בית מזוזה צבעוני עם שם הילד המחיר: 58 ₪ , ציפית לכרית השינה עם שם הילד והדפס לבחירה המחיר: 48 ₪, כלי למכשיר הכתיבה עם הדפס תואם המחיר: 39 ₪  ועוד.

 

אתר האון ליין "אהבה קטנה"  (ahavaktana.co.il).  מציע, משלוח עד הבית  עד 8 ימי עסקים. ברכישה מעל 199 ₪ המשלוח חינם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here