כיצד לעצב את החלל המושלם - טיפים למעצב הצעיר
קרדיט: סטודיו TSG

עיצוב הוא עניין של טעם בהרבה מאוד מקרים. אבל ישנם קווים בסיסיים שיכולים להפוך את העיצוב שלכם, לבית או למשרד מוצלח הרבה יותר. אומנם תמיד מומלץ להיעזר באנשי מקצוע  מתחום עיצוב הפנים כמו ציפורה גבריאל, אבל חשוב להכיר את הבסיס לעולם העיצוב על מנת לבחור הנכון לטובת הבית שלכם.

עיצוב פנים למקום העבודה

כאשר מדובר על יצירת עיצוב פנים משרדים אתם קודם כל רוצים להביא שמדובר בחלל העבודה המרכזי שלכם ושל העובדים שלכם. ולכן המטרה הבסיסית היא ליצור מתחם עבודה שיהיה קודם כל פרקטי ושימושי. למשל על ידי התאמת כיסאות ושולחנות פונקציונליים בחלל המרכזי ורק לאחר מכן להתייחס לפרטים השוליים כמו התמונות על הקירות.

עיצוב פנים לחלל הבית

עיצוב פנים דירות היא משימה שונה בתכלית מטיפול במשרדים. הבית שלכם חייב להיות המקום בו אתם מרגישים הכי בנוח שיש ולכן כל תהליך עיצוב הפנים של חלל הבית סובב סביב יצירת רמת נוחות ללא פשרות. בין אם מדובר על חדרי השינה, המטבח או הסלון, לכל חדר בבית יש מטרה מוגדרת ואתם רוצים להפוך אותו למקום המושלם לצרכים שלכם. לכן חשוב קודם כל להבין מה הן הדרישות שלכם, כמו למשל שילוב צבעים או חלוקת החדרים ומכאן להתחיל לבנות את עיצוב הפנים הכולל של הבית.

עיצוב נמצא בפרטים הקטנים

בדיוק כמו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, גם בעולם העיצוב הפרטים הקטנים הם אלו אשר הופכים את התמונה הגדולה שלכם למושלמת. למשל כאשר אתם עובדים על פרויקט עיצוב משרד עורכי דין, שימוש בצבעים כהים משדר את רמת המקצועיות הנדרשת שאתם רוצים להקרין ללקוחות שלכם.

שומרים על הסדר

כאשר אתם מעצבים את הבית הפרטי שלכם אפילו אם מדובר רק על עיצוב כניסה לבית, אתם רוצים לחשוב על האלמנטים שמקבלים את פני האורחים. לפיכך לא מומלץ להניח את כל החפצים האישיים שלכם כמו למשל נעליים או מפתחות ללא מחשבה, ורצוי להניח ארונית קטנה וייעודית לכל אותם החפצים לצד דלת הכניסה על מנת לשמור על כניסה מזמינה ונקייה בכל שלב של היום.

בוחרים בעיצוב פנים מושלם

ציפורה גבריאל היא מעצבת פנים שסיימה את לימודיה במכללת "קווים" בשנת 2015. מאז מלווה ציפורה מגוון רחב של לקוחות הן בתחום הפרטי והן בתחום המשרדי על מנת ליצור עיצובי פנים מושלמים, נוחים ושימושיים לכל חלל. לפרטים נוספים וליצירת קשר- 054-2200889.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here