בנייה ירוקה – חושבים על העתיד של כולנו
קרדיט - אודי מסינגר

שינויי האקלים והחיים המודרניים המזהמים ,מחייבים את כולנו לנקוט צעדים משמעותיים על מנת לשמור על כדור הארץ נקי. גם עולם הבנייה לוקח חלק בטרנד זה עם עלייה מתמדת בכמות הפרויקטים אשר נבנים בשיטת הבנייה הירוקה. לקבלת מידע נוסף בנושא, צרו קשר עם אודי מסינגר – אדריכלות ירוקה.

 

תכנון אחראי של פרויקט בניה

בנייה ברת קיימא באה לאוויר העולם בשנים האחרונות על מנת להתמודד עם פליטות החומרים המסוכנים ורמות הזיהום ההולכות וגוברות. יזמים רבים פונים לעזרתו של יועץ בנייה ירוקה אשר מחזיק בידע המקצועי ויכול להפוך כל פרויקט בנייה פשוט לפרויקט שמתחשב בצרכי הסביבה והטבע. שילובי חומרים מיוחדים, שיטות בניה מתקדמות ועיצובים ארגונומיים של חללי מגורים מאפשרים לצמצם באופן משמעותי את צריכת החשמל, המים והגז בכל בית ולכן תורמים בעקיפין לאיכות הסביבה.

 

תהליך בנייה מהיר

בעת תכנון פרויקט אדריכל בנייה ירוקה מתייחס לכמה פרמטרים חשובים. ראשית מיקום המבנה וכיווני האוויר, אשר מאפשרים תכנון ראוי של חלונות. כך ניתן לשלוט בכמות האור וביכולות האוורור של הבית ולצמצם את השימוש במיזוג אוויר ומנורות. לאחר מכן האדריכל משלב בתכנון המבנה שימוש בקירות מבודדים על מנת לשמור על פרטיות בין החדרים אך גם ליצור בידוד טמפרטורות בין חללי הפנים לאוויר הפתוח. על פי רוב תהליך ההקמה של מבנה בשיטת הבנייה הירוקה הוא תהליך מהיר יותר וניתן לשמור על סטנדרט בניה איכותי מבלי לפגוע באיכות התוצר הסופי.

בנייה ירוקה – חושבים על העתיד של כולנו
קרדיט – אודי מסינגר

 

עתיד ירוק יותר

ההסתכלות על העתיד לבוא היא מאפיין חזק מאוד בכל תחום חיים בשנים האחרונות. תפקידו של אדריכל בנייה קלה בתמונה הגדולה, הוא בעל עוצמה רבה יותר כאשר לוקחים בחשבון את הקמתן של ערים ושכונות שלמות אשר נבנות תחת סטנדרטים אלו. בין אם מדובר ביזם פרטי או בחברה, ניתן לשכור את השירות של אדריכלות בית פרטי והוא יבצע עבודה אדריכלית מן המעלה הראשונה, תחת אותם תנאי איכות אשר מבטיחים שהבית יהיה חסכוני וירוק יותר. ההחלטה לבנות ירוק היא החלטה לבחור בעתיד ולשפר את החיים על פני כדור הארץ לטובת הדורות הבאים, והיא חשובה מעין כמוה.

משרד האדריכלות של אודי מסינגר ,מבצע עבודות בתחום הבניה הירוקה כבר למעלה מעשרים שנים. תחת ידיו של אודי כל פרויקט בניה הופך לחסכוני ומדהים ביופיו. אתם יכולים להבטיח שסביבת המגורים שלכם תהיה הסביבה הנקייה ביותר עם חומרי הגלם הטובים ביותר תוך פרק זמן מהיר של הקמת בית המגורים.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון – 077-7057780

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here