טיפים לעיצוב חכם של חדר האמבטיה

אם אתם שוקלים לשדרג מקלחונים או את חדר האמבטיה שלכם , להלן מספר טיפים אשר יכולים לעזור לכם רבות ברכישה ובסידור של מוצרים עבור חדר האמבטיה על מנת שיראה אטרקטיבי ויהיה פונקציונאלי

מקלחונים או חדרי אמבטיות אינם חייבים להיות רק מקומות עבור שמירה על האסתטיקה של הגוף שלנו, כך למשל אם יש לכם מספיק מקום בחדר האמבטיה, אתם יכולים להתקין טלוויזיה או מערכת שמע דרכה תוכלו ליהנות מרחצה עם מוזיקת רקע האהובה עליכם.

כאשר אתם מתקדמים עם עיצוב חדר האמבטיה שלכם חשוב כי תכינו לעצמכם פנקס או מחברת שם תרשמו את כל הרעיונות אשר צצים לכם במהלך העיצוב.

אתם יכולים גם לצרף לאותה מחברת גזירי עיתון של עיצובים ורעיונות שאהבתם ויכולים להתאים לעיצוב שלכם.

התאורה

אתם יכולים לבחור האם אתם מעדיפים תאורה טבעית או תאורה מלאכותית יותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

בתאורה משתמשים על מנת להאיר את החדר ולגרום לו להיראות בהיר ככל הניתן, כאשר העוצמה וסוג התאורה יכולים להשפיע על הרגשה שלכם בחדר.

אם אין לכם מספיק תאורה טבעית ואינכם מעוניינים להרחיב את החלון רצוי כי תדאגו לתאורה מלאכותית טובה במרכז החדר וכן מסביב לו(כמו ליד המראה) , על מנת לתת תאורה שתהיה מספקת וגם תאורה שתשמש עבור יצירת אוירה נעימה בחדר.

אוורור חדר האמבטיה

מאחר ובחדר האמבטיה באופן טבעי יש רמה גבוהה של לחות ורטיבות חשוב מאוד העניין של האוורור של החדר.

חדר שאין בו אוורור ראוי יסבול מבעיות של רטיבות ועובש שיהרוס את האריחים היפים של האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה רגישים ויהיה מאוד לא בריא עבורנו.

התקינו ונטילטור והקפידו לפתוח את הדלת והחלון שבאמבטיה על מנת שכל הלחות תצא והחדר יתייבש כראוי.

אריחי אמבט

אם אתם מניחים אריחי אמבט בצבע אחיד, הניחו אריחים בצבע או דוגמא שונים בקצה העליון על מנת ליצור גבול מעוצב ברחבי החדר.

אם אתם משתמשים באותו הצבע עבור אריחי הרצפה וכן אריחי הקירות, בחרו בגדלים או צורות שונות עבור כל אחד מאלה.

ניתן גם לבחור בצבע שונה של רובה שמנחים בין אריחי האמבט על מנת ליצור מראה מעניין יותר.

עיטור חדר האמבט

אם חדר האמבטיה שלכם בצבעים רכים או ניטרליים אתם יכולים להוסיף צבע על ידי שימוש באביזרים צבעוניים כמו שטיח אמבט , מגבות צבעוניות, כלי לסבון צבעוני.

הכי חשוב כי תבחרו דוגמאות של אביזרים אשר מתאימים לעיצוב של החדר.

אכסון בחדר האמבטיה

מדדו את שטח החדר אשר בו ניתן לשים מדפים וארוניות אכסון ובדקו היכן הכי מתאים ונוח לשים מקומות אכסון עבור מוצרי האמבטיה כמו המגבות, מוצרי טואלטיקה ומוצרים קוסמטיים.

עיצוב יפה וחכם של חדר האמבטיה משמעו לעשות עבודה מקדימה בה נחפש אחר מקסימום של מידע שיכול לסייע בידינו לכן מומלץ לקרוא הרבה במגזינים של עיצוב שיכולים גם לתת לנו טיפים נהדרים ורעיונות עיצוב נהדרים.

פתרון נהדר עבור אחסון הינו מחסן פרטי עבור אחסון דירות בו ניתן לשים את יתר הפריטים שאינם בשימוש תכוף, ואתם לא מעוניינים לזרוק או למכור בשל ערך כספי גבוה או ערך סנטימנטלי שיש להם עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here