ריהוט חדר ילדים – להבטיח להם את הבסיס הטוב ביותר

ריהוט חדר ילדים הוא מלאכה הדורשת אמנות כפולה: הן במובן הרגיל של החיפוש אחר מוצרים מעוצבים, יפים למראה ואיכותיים והן במובן של התאמתו של ריהוט חדר ילדים לצרכים המהותיים והמשתנים של ילדים בגילאים שונים. הרצון שלנו להעניק לילדים שלנו את הטוב ביותר, מסמן לנו את הדרך לשלב בין שני נתיבים אלה ולהצליח ליצור עבור כל אחד מילדינו סביבת חיים המתאימה בעיצובה לאופיו המיוחד ובמקביל מספקת לו את כל הצרכים שלו בהתאם לקבוצת הגיל אליה הוא משתייך. מובן כי מעבר לצורך בהצמדות לריהוט שיספק לילד את התנאים האופטימאליים מבחינת השלב ההתפתחותי בו הוא נמצא, ניתן ורצוי לעצב את החדר ובכללו את הרהיטים הממוקמים בו כיד הדמיון הטובה וכמובן גם לגוון באמצעות בחירת רהיטים בסגנונות שונים, צבעוניות משתנה או בחירה בנושא מוביל לחדר, כמו: דמויות מסרטים מצוירים או מכוניות ורכבות, למשל.

ריהוט חדר ילדים – עם מה מתחילים ולאן מתפתחים

רהיטים המיוצרים עבור תינוקות משמשים אותם תקופה קצרה מאד, אך יוכלו לשמש בהמשך גם את אחיהם הצעירים. המיטה, השידה וכורסת ההנקה יוכלו לעזוב את חדר הילדים ואת מקומם יתפסו מיטת מעבר ופינה קלאסית של שולחן וכסאות קטנים ליצירה ומשחק. ריהוט עבור ילדים גדולים מעט יותר, החל מגיל הגן, יכלול לראשונה גם פינת עבודה באוריינטציה לימודי – לרוב מכתבה וכוננית ספרים, לעיתים בימינו יש גם מי שמעדיפים להכניס ישירות לחדר ילדי הגן או ביה"ס הצעירים שולחן מחשב.

ריהוט חדר נוער הוא כבר בעל קווים מנחים שונים מאשר ריהוט חדר ילדים. כאן המדובר ביצירת ממלכה המאפשרת סיוע בשלב החשוב של גיבוש הזהות האישית המאפיין את הגיל. שיתופם של הנער/ה בתהליך בחירת הרהיטים מומלץ בחום, אם מתוך ניסיון לאפשר להם התנסות בתהליך בחירה ועיצוב ואם מתוך רצון להתחשב בתאמם המתגבש והולך. גם אם המדובר ברהיטים שישמשו את דיירי החדר שנים לא ארוכות מדיי, יש להם חשיבות עצומה. ספות או מיטות נוער במבצע יוכלו להימצא בחנויות מעולות ולסייע לכם לארגן חדר נוער למופת במחירים אפשריים ביותר. בגילאי העשרה כוללים חדרי נוער רבים גם ספות וכורסאות רכות ונפתחות, לטובת החברים המגיעים להתארח, ריהוט ייעודי למערכות צפייה ושמע וכמובן גם שולחנות מחשב מאובזרים היטב.

ריהוט חדר ילדים – ממלכה קטנה בתוך ממלכה גדולה

כמו בכל תחום ספציפי של ריהוט לבית , חשוב לזכור כי גם ריהוט חדר הילדים הוא חלק מהמכלול העיצובי הביתי השלם שלכם. הקפדה על בחירתם של פריטים איכותיים ומעוצבים היטב, תשדרג לא רק את חווית המשתמש של הילדים שלכם, אלא את הסביבה הביתית המלאה והעשירה ואת מה שהיא מעניקה לכם. יותר מזה. האופן בו תעצבו ותסדרו את חדרי הילדים ישפיע באופן מודע ובלתי מודע על טעמם האישי, בדיוק כפי ששאר עיצוב הבית יותיר בהם חותם. לכן להחלטות שלכם יש השפעה בטווח המידי אבל גם בטווח הארוך. התאמה בין סגנון החיים שלכם כמבוגרים לבין הסגנון של חדר הילדים שאתם מעצבים עבורם, משמעה מסר ארוך טווח בדבר סדרי העדיפויות שלכם, סוגי הבחירות העיצוביות והסגנוניות וכדומה. כדי להבטיח שהן חלק מהמסר לילדים והן חלק מדרישות הרף שלכם כלפי עצמכם יהיו הקפדה על איכות ורמת מוצר וגימור, גם בהקשר של ריהוט חדר ילדים, מומלץ תמיד לעבוד עם יצרנים ויבואנים מוכרים, בעלי חנויות בפריסה רחבה, שיוכלו לתת לכם לא רק ייעוץ לגבי המוצרים בהם אתם מתעניינים, אלא גם להמשיך ולשרת אתכם כלקוחות לאחר הקניה בסבלנות, נאמנות וכמובן מקצועיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here