קרדיט: https://gfl.co.il/

בניגוד למה שחושבים, עיצוב גינות גג מעוצבות, הוא דבר לא פחות מרשים ופחות יוקרתי מעיצוב גינת מרפסת ואף יותר. עיצוב גינות גג מעוצבות נותן חוויה פסטורלית ומרשימה. בשביל לעצב גינת גג מעוצבות בצורה המושלמת נצטרך לבחור צמחייה שתתאים לאופי הגג ולדרישות הלקוח, התאמה לכיווני האוויר של הגג וכן גם התאמה למקומות הניקוז של המים, כמו כן נשים דגש על גווני התאורה השונים, והפריטים הייחודים לה, העיצוב הוא דבר שדורש השקעה ותשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים על מנת להעניק ללקוח חוויה מושלמת ואווירה של גן. עניין עיצוב גג הוא לא דבר מסובך וניתן לעצב כל גינת גג ברמת אפילו גבוהה יותר מגינת מרפסת, אז אם יש לכם מרפסת העיצוב שלה הוא בידיים שלכם. בכפיר פישר אדריכלות ועיצוב נוף יש ניסיון של מעל 20 שנה בתחום והסטודיו הוא מהנפלאים בתחום, השירות חם ואדיב וברמה הגבוהה ביותר שאפשר לספק. 

אדריכל גינות יוקרה
קרדיט: https://gfl.co.il/

ההנאה בתהליך עיצוב גינה

 אחד הדברים הכי נפלאים שיש בעיצובו של בית הוא עיצוב גינה. עיצוב גינה דורש תשומת לב לפרטים הקטנים ודורש אדם מקצועי אשר יכול לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר והמדויקת ביותר. בשביל לעצב גינה אנחנו נוכל להתייעץ עם אדריכל נוף אשר יעשה עבורנו גינה בדיוק כמו שאנו רוצים, רצוי שהיה אדריכל עם ניסיון בתחום ואחד שיודע להתנהל עם הסוגים השונים של הגינות. בין אם זאת גינת גג או גינת מרפסת, לכל אחת מהגינות יש יתרונות וחסרונות שיש להקפיד עליהם, שכן המשטח עליו נעשה גינה הוא משטח שונה.

מעצבים לכם יוקרה

נשתמש במוצרים האיכותיים ביותר שניתן לספק בתחום הגינות בעיצוב גינת יוקרה, נקפיד על אדריכל ברמה הגבוהה ביותר, ונשתדל לשדר פאן יוקרתי תוך שימוש בדברים ייחודיים שלא כל אדם יכול להרשות לעצמו. כמו כן עיצוב גינות יוקרה לא בהכרח חייב להיות בעל עלות יקרה, אך הגינה יכולה לשדר יוקרתיות תלוי לפי דרישת הלקוח עצמו, לפרטים נוספים פנו לכפיר פישר אדריכלות נוף על מנת לקבל את הגינה המושלמת עבורכם, במשרד יעניקו עבורכם שירות פנטסטי תוך הקפדה על  הכול בשביל שתצאו מרוצים, לפרטים נוספים חייגו:  054-2460655

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here