לעצב עם הטאץ' הנכון

ביתנו הוא מבצרנו – מדובר בביטוי מדויק ביותר. הרי זהו המרחב האישי והנעים שבנינו לעצמנו, ממנו אנו יוצאים מדי בוקר לעבודה ואליו חוזרים בשמחה ועם חיוך על הפנים. במקביל, חשוב לרענן את חדריו השונים אחת לכמה זמן. כך, נוכל לדמיין שאנו חיים בבית חדש לחלוטין – ללא ההוצאה הכספית הגבוהה. מסתקרנים מאפשרות זו? עומדות בפניכם אפשרויות רבות כאשר שימוש בטפטים ובמדבקות הן דוגמא מעולה לכך.

כאמור, הבית משמש בתור הפינה הנעימה אליה נשוב מדי יום. כדי שהאווירה הביתית תשתדרג פלאים, מומלץ לפנות אל נישה קונספט. חברה זו, בניהולו של אילן כנר, הינה חברה צעירה הפועלת בתחום עיצוב מדבקות הקיר והייצור שלהן. בין אם מדובר במדבקות עבור הקירות או שמא אתם מחפשים טפט לפלדלת, אנו נשמח לסייע לכם ביצירת סביבה אסתטית ובמחירים אטרקטיביים.

פתרונות עיצוב לדלתות ולקירות הבית

המודעות כלפי עיצוב המרחב הביתי שלנו הולכת וצוברת תאוצה. במילים אחרות, לצד מציאת הנכס הרלוונטי לדרישותינו, חשוב לא פחות לסגנן ולעצב את חדריו השונים. כך, נוכל להשלים את המשימה – ולהפוך את החדרים לבית של ממש. החל מדלת הכניסה, הסלון ועד חדרי הילדים – כדי לשדרג כראוי את הנראות של שטחים אלו, אתם מוזמנים לפנות אל נישה קונספט ולהתעניין במגוון טפטים לדלתות שאנו מייצרים. מעוניינים ליצור רושם ראשוני מעולה? בזכות טפטים אלו תזכו למחמאות בלתי פוסקות מהאורחים שלכם!

לצד בחירת דלת כניסה מעוצבת, תוכלו להשתמש בטפטים גם עבור חדרי הילדים. החל מדמויות דיסני, פרפרים, פרחים, ספורט, עננים ועוד – ישנם סוגים שונים של טפטים לילדים; אפשרויות מרהיבות ביופיין אשר יעניקו לחלל זה את הטאץ' המושלם.

לעצב את הבית כראוי – עם חברת נישה קונספט

לצד הטפטים לדלתות ולקירות, עומד בפניכם פתרון עיצובי מומלץ נוסף: מדבקות קיר. בין אם מדובר בחדרי הילדים, חדרי נוער או שמא מדובר בסלון הבית – תוכלו לשדרג את הקירות ללא כל בעיה עם המדבקות של נישה קונספט. שירותיה של חברה זו יעניקו לביתכם את המראה העיצובי המדויק – כולל בחירת הקונספט המשובח ביותר עבורכם. למה אתם מחכים? הרימו אלינו טלפון והתרשמו לטובה מהמוצרים שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here