מחוץ לקופסא - 8 רעיונות יוצאי דופן לעיצוב פנים בעזרת אריחי קרמיקה
קרדיט freepik

כל מי שאוהב עיצוב רואה את המגמות המשתנות בעידן החדש ושואל את עצמנו לאן עולם העיצוב עוד יכול ללכת. אבל אם בעבר, עיצוב של מטבחים בסגנון מודרני אפיינו בעיקר את בני האלפיון העליון, הרי שהיום אפשר להצביע על שינוי מגמה ועל חדירה של שיטות העיצוב החדשות לכלל משקי הבית בישראל. במאמר הבא ננסה להסביר מה הם מטבחים מעוצבים מודרניים. נסביר הכל בהרחבה, החל מתיאור של חומרי הגלם המשמשים אותנו לעבודה ועד לדיון בנוגע לדרך בה אנחנו מתכננים את המטבח כדי שיתאים ללקוח ולשגרת חייו בצורה הטובה ביותר. זה הזמן להתחיל.

מה חשוב לדעת על עיצוב מודרני

אנחנו לא נלאה אתכם בשינויים שחלו לאורך השנים בעולם עיצוב הפנים. אבל אנחנו כן נגיד כי לאורך הרבה שנים, ככל שבית היה גדול יותר וככל שהעיצוב היה מעט 'מוגזם', כך נחשב הבית יותר עשיר. כלומר, זה בכלל לא היה רלוונטי האם החלל פרקטי ונוח למגורים, המטרה הייתה להראות לכולם כמה כסף יש לדיירי הבית. היום, המגמה הפוכה לחלוטין. המודרניזציה הביאה איתה את היעילות ואת השאיפה למצויינות. לכן, מטבחים מודרניים בדרך כלל יהיו מאופיינים בהיותם פרקטיים ונוחים לעבודה. אם ניקח בחשבון כי אנחנו מדברים על התאמה של המטבח לאופי החיים הישראלי, הכולל שעות רבות של עבודה במטבח, הן להזנת המשפחה והן בסופי השבוע ובחגים, הרי שהתוצאה ברורה לכל. מטבחים מעוצבים בלבן לא יכולים להיות רק יפים, הם צריכים להיות נוחים לעבודה. כמובן, תמיד נקפיד לשמור על הכללים הבסיסיים של העיצוב המודרני. שימוש בקווים ישרים, צבעים מונוכרומטיים וכן הלאה.

לתרגם את השאיפות שלכם לעבודה

אנחנו תמיד צוחקים ואומרים כי מטבחי ברוס הם ממש לא רק מפעל לייצור מטבחים, אלא, אנחנו קצת משמשים בתור סוג של 'פסיכולוגים'. למה אנחנו מתכוונים? אנחנו כמובן לא נשב אתכם על ספה ונדון באירועים מהילדות שלכם, אבל אנחנו בהחלט ננסה לקחת את הידע המקצועי שלנו כדי להפוך את שגרת החיים שלכם נוחה יותר. אנחנו תמיד נשמח לשמוע על האופן בו אתם מבשלים, על הטעם האישי שלכם ולתרגם את הצרכים שלכם לסדר פעולות מכוון.

אנחנו מקפידים כמובן לבחור חומרי גלם משובחים, כיאה לעיצוב מטבח מודרני. לנגד עיננו עומדים לא רק ערכים של אסתטיקה, אלא הניסיון להפוך את המטבח יעיל ופרקטי לאורך שנים, עמיד בפני שחיקה. לפרטים נוספים ולמידע, כנסו לאתר וצרו איתנו קשר עכשיו. נשמח לעזור בכל עניין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here