צילום: שניר דיזיין

באדיבות: לילך שמול מעצבת בחברת שניר נדל״ן וחוקרת עיצוב ואמנות

Very Peri 17-3938. הוא צבע אשר שייך למשפחת הסגולים והוא הצבע הנבחר של פנטון לשנת 2022.

מה מיוחד בגוון – VERY PERIהצבע משויך למלוכה וליצירתיות, והוא שילוב של הכחול הרגוע והאדום המרגש, הצבע יכול להעשיר את החלל ולייצר אווירה מיוחדת ביותר. מקור הצבע הוא בזמנים שבהם מלכים ומלכות היו היחידים אשר היו מורשים ללבוש ביגוד  בצבע זה, משום שיצירת הצבע הייתה סוגייה יקרה ומורכבת. כיום הצבע הוא של כולנו, אך עדיין האמירה אשר מאחוריו היא אמירה של כוח, חכמה ויצירתיות.

שימושים בצבע VERY PERI  בעיצוב הבית – בשימושים שונים, הצבע יכול להיות להוסיף דרמטיות או רוגע. אם תרצו לשלב אותו בבתיכם תוכלו לצבוע קיר כוח בצבע זה ולשלב על גביו יצירות אומנות של רישום ליצירת רוך. אפשר גם לשלב את הסגול באלמנטים כגון כריות נוי, או שמיכת טלוויזיה רכה נגד ספה בצבעי אפור. בחדר השינה שילוב של הצבע הסגול יספק רוגע ועניין על הקיר מול ראש המיטה.

שימושים בצבע VERY PERI  בעיצוב המשרד – במשרדים השימוש בצבע הוא קלאסי לחדרי ישיבות, או עבור חללי חשיבה והשראה משותפים שבהם אנשים זקוקים לחשיבה ולריכוז עמוק. הצבע ידוע כמעורר דמיון ויצירתיות, אשר יכול לסייע לעובדים לחפש פתרונות ודרכים יצירתיות לסוגיות מגוונות ושונות בעבודתם.

שימושים נוספים בגוון VERY PERIאפשר גם להשתמש בצבע באלמנטים מינימליסטיים כגון אקססוריז, כדים, מפת שולחן, שטיח המשלב פטרנים ובתוכם הצבע. כמו כן יצירת אמנות אשר מכילה בתוכה את הצבע יוסיפו תחושת אצילות, מלכותיות ועושר לסביבתכם.

צילום: שניר דיזיין

צילום: שניר דיזיין

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here