קרדיט לתמונה: www.studio-id.co.il

בכל בית יש פוטנציאל שרק מחכה למימוש שלו ולא קשה להגיע לרגע הזה שבו אתם מוכנים להניח את המפתחות בידי מעצבות פנים טובות ולהרשות להן להגשים לכם חלום. עיצוב בתים הוא פרויקט מאתגר שכל מעצב פנים אוהב לקחת על עצמו ולהיכנס בכל פעם מחדש לעולמו של הלקוח, כדי להבין אותו וכדי להרכיב מהחלום שלו תכנית יישומית לעיצוב הבית שלו. זה יכול להיות בבית קטן או בדירת שיכון, בווילה גדולה או בדירת קבלן. המשותף לכולם הוא הרצון לחיות טוב יותר במקום שבאמת נעים להיות בו ולהרגיש שחיים אפילו בדירת יוקרה. בכלל, רצוי לדעת שגם עיצוב דירות יוקרה מתחיל תמיד בתכנית שלוקחת בחשבון את הטעם של הדיירים ואת התכניות שלהם ומוציאה לפועל את האפשרויות הגלומות בהן. חלומות על בית צריך ליישם באמצעות חומרים נכונים וצבעים שיתאימו לדיירים ואת כל זה מתחילים בתכנית שמביאים לאישור הלקוחות ואחר כך יוצאים לדרך, בעבודה שקדנית. מעצבות הפנים של STUDIO ID עומדות לרשותכן עם כל הידע והניסיון שלהן על מנת לעצב לכם בתים שנראים כמו התגשמות חלום רב שנים.

לכל דירה סיפור משלה

דירות שמעצבים באופן מקצועי נראות תמיד טוב יותר מעיצוב עצמי, משום שיש כמה עקרונות מקצועיים של חלוקת חלל, קומפוזיציה של מרכיבים ופרופורציות נכונות שעושים לפעמים את ההבדל הקטן. רואים מצוין מתי עיצוב פנים במרכז משנה לגמרי את האווירה בדירה והופך אותה למעין גלריה קטנה בטוב טעם ומתי התכנון שלה נכון ויעיל יותר. בדרך כלל, היתרון הגדול של עיצוב פנים מקצועי הוא שהוא גם משנה לגמרי את אופן השימוש בחלל. השימוש היעיל יותר חוסך מקום ומאפשר לכם להשתמש בו הרבה יותר טוב הודות לפתרונות חלוקה נכונה יותר בין השימושים של הדירה.

לעצב מחדש את הבתים שיש בהם פוטנציאל עצום

לכל בית יש פוטנציאל גדול להיראות מצוין אבל יש כאלה שיש להם פוטנציאל שלא מומש מעולם ולכן הוא נראה נפלא כשסוף סוף מקדישים לו תשומת לב כזאת. אם תמיד ידעתם שיש לכם בית שאפשר להפוך אותו למעוצב יותר ולנצל את הנתונים שלו טוב יותר, לכם מתאים עיצוב בתים פרטיים על ידי מומחיות מנוסות עם המון ידע ורעיונות מעולים. מגיע לכל אחד לחיות בבית חלומות משלו והגיע הזמן לעשות זאת גם בבית שלכם. מעצבות הפנים של STUDIO ID מציעות לכם את הדרך הטובה ביותר לנצל היטב כל מטר בבית שלכם ולהפוך אותו לארמון בתקציב שיש לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here