קרדיט https://kerrenor.co.il/

הגשמת חלומות בכל מה שקשור לעיצוב הבית היא לגיטימית לגמרי ואין צורך לחכות עד שיהיה תקציב ממש גדול על מנת שתקרה. אפשר לעצב כל בית בצורה שבה רוצים לחיות בכל תקציב אם מוצאים מעצבת פנים בחיפה שהיא יצירתית מספיק וגם יודעת היטב כיצד להוציא מן הכוח אל הפועל את החלומות שלכם. עיצוב פנים של בית חדש או בית מתחדש ומתרענן הוא הזדמנות מעולה להכניס עקרונות יותר נכונים בנוגע לחלוקת החלל הפנימי של החדרים לפי הדרך שבה אתם באמת מנצלים אותם וגם להכניס צבעים חדשים וחומרים מעניינים שיכולים להפוך כל בית להרבה יותר נעים ומעודכן. קרן אור מלכא היא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מנוסה שמתרגמת חלומות למעשים בשטח ומביאה לכל בית את החזון היצירתי שלה, כשהוא מותאם לסגנון החיים של הלקוחות ולדרך שבה הם רוצים לחיות בבית.

האתגר – יצירתיות עם פונקציונליות

מעצבת פנים טובה משתמשת ביצירתיות שלה כדי ליישם את הפונקציונליות של הבית בדרך הטובה ביותר בהקשר המתאים ביותר לאורח החיים של בני הבית. לכל בית יש גם מפרט משלו וגם תכנון שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל גם לסגנון החיים של בני הבית יש חשיבות גדולה בעיצוב עצמו. עיצוב פנים בית פרטי שואב את ההשראה שלו גם ממה שבני הבית רוצים לראות בו ומהדרך שבה הם מתנהלים כדי שהכל יזרום כמו שצריך גם בעיצובי הפנים המדהימים ביותר. בית הוא לא גלריה והוא לא מוזיאון אלא מקום שוקק חיים וצריך לשלב בין הקצוות של האסתטיקה עם הפונקציונליות בדרך הטובה ביותר, ועוד לא לשכוח שי שתקציב שאי אפשר לחרוג ממנו.

לבחור עיצוב פנים שמתאים לכם

כשאתם בוחרים מעצבת פנים הסתכלו על תיק העבודות שלה ותקבלו מושג לגבי היצירתיות שלה ולאיזה כיוון היא אוהבת לזרום. את כל זה יש לעטוף כמובן בניסיון ובכימיה שלכם איתה על מנת להגיע למקום הנכון מבחינתכם בעיצוב הפנים של הבית שלכם. כל בית מעוצב מתחיל בהגדרות ברורות ובתחקור נכון של אורח החיים שלכם ושל מה שנוח לכם לראות מסביב ובזה מתחילה גם העבודה של המעצבת. קרן אור מלכא תשמח לבדוק את הרצונות והדרישות שלכם על מנת להגיע לעיצוב הפני של הבית שלכם בצורה המיטבית ביותר. חייגו עוד היום 052-8521529

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here