קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

מוסד מחפש דלתות אוטומטיות עם בקרה על הנכנסים? בקרה על עובדים במסגרת עסק או משרד? חנות מעוניינת בבקרה על שעות עבודה של צוות המכירות? דלתות אוטומטיות מבוססות על חיישני קרבה, ויכולות בהחלט לכלול אפשרויות בקרה על הנכנסים והיוצאים, בקרת שעות עבודה ושהיה, בדיקות ביומטריות, זיהוי תווי פנים, בדיקות חום ועוד. פאר אנפון היא חברת שיווק והתקנת דלתות אוטומטיות בחולון, המציעה שירות מושלם ומעטפת כוללת של כל מה שצריך עבור דלתות אוטומטיות איכותיות. בהתאם לשנות הניסיון ואיכות המוצרים לפאר אנפון לקוחות מהמרכז ומכל רחבי הארץ, ומערך הובלות אחראי ומובנה הכלול בשירות.

מי צריך בקרה על הדלת

מעסיקים, קשרי ביטוח, ועוד, זקוקים לאפשרויות בקרה מרחוק על שהיה. לעיתים מדובר יהיה במעסיקי מיקור חוץ כמו מעסיקי עובדי ניקיון, מעסיקי סייעי וסייעות הוראה, ודומיהם, לעיתים יהיו אלו בעלי רשת חנויות המעוניינים לפקח על דיוק בזמנים של עובדים בפריסה ארצית, מזכירים, ועוד. לעיתים יהיה צורך בבקרה על שעות סטודנט וסטאז', על עובדים המועסקים במשרה שעתית על בסיס חודשי, או על תלמידים המבצעים משימות שונות. בקרת כניסה נדרשת גם במכונים, משרדים, מרכזים רפואיים ושאר אזורים אליהם נאסרת כניסה לבלתי מורשים, במקרים בהם מותנית כניסה בזיהוי אישי, דלתות אוטומטיות עם בקרות כניסה מובנות באוטומציה יקלו על ההליך לזיהוי המותרים להיכנס, ויאפשרו לשמור על סביבה סטרילית. בקרות כניסה קיימות באופן ממוחשב ובאופן מובנה בלתי ממוחשב, ויכולות להכיל ממספר מורשים ועד עשרות אלפי מורשים.

אפשרויות בקרה

שיטות הבקרה המיושנות כוללות התקשרות טלפונית למוקד, סימון בפנקס, ועוד. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת מגוון שיטות מתקדמות ואמינות במיוחד לבקרת כניסה, זיהוי ביומטרי באמצעות טביעת אצבע, באמצעות זיהוי תווי פנים, מערכות משולבות חיישני קרבה, ועוד אפשרויות שונות בהתאמה אישית לצורך הממוקד של הלקוח. באמצעות דלתות אוטומטיות משולבות מערכת בקרה ניתן לערוך מעקב על פי שעות באמצעות זיהוי כניסה ויציאה ורישום מובנה, וכן להזין טביעות אצבע מורשות ושאר פרטי זיהוי. ישנן מערכות בקרה ממוחשבות שיכולות לכלול עשרות אלפי טביעות אצבע מורשות, וישנן שאינן ממוחשבות אשר פעילותן הטכנולוגית מתבצעת בתוך המכשיר באופן פשוט יותר, והן יכולות לכלול מספר מועט יחסית של מורשים או מזוהים במערכת. בכל מקרה מערכות בקרה יכולות להיות מחוברות לכל סוג של דלת אוטומטית המבוססת על חיישנים, ולהקל על הפעילות של המנטרים את הנתונים של המנוטרים כאחד.

פאר אנפון תעשיות בע"מ מציעים מגוון רחב של דלתות אוטומטיות לכל מטרה ולכל מבנה, עליהם תוכלו להרכיב מערכת בקרה מתקדמת מכל סוג שתבחרו, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here