ריהוט לגינה – דלת הכניסה לגינה

אם תראו את שפע החנויות העיצוב המיועדות לריהוט גינה הפזורות בפאתי הערים הגדולות ואף בתוכן תבינו שריהוט גינה אינו עוד טרנד שולי אלה קונספט מרכזי בעיצוב הבית ואחרי שהגיע תורם של דלתות כניסה לקבל שלל עיצובים כאילו היו האקססורי המרכזי בבית הגיע תורם של רהיטי הגינה לקבל במה מרכזית.

בשנים האחרונות חלה קפיצה ממשית בהיצע של רהיטים לגינה – רהיטי ראטן, שולחנות וכיסאות אלומיניום, ריהוט עץ טבעי וכמובן שפע נדנדות, פופים ומערכות "סלון" לישיבה על גגות פנטהאוזים וגינות. ואם בעבר הכרנו בעיקר שולחנות פלסטיק שנראו כולם "כתר פלסטיק", הרי שהיום בתוך הקטגוריה ניתן למצוא מגוון אביזרי ריהוט שונים דקורטיביים העשויים מחומרים שונים ושילוביהם ובעיצובים המעניקים מראה משלים לעיצוב פנים הבית.

אנשים רבים משקיעים בפריטים כמו דלתות כניסה ודלתות פנים , מעצבים את הקירות עם קרניזים דקורטיביים ,שמים פרקטים לרצפה וצובעים את הקירות בצביעה אומנותית. וכאשר יוצאים לגינה הם רוצים שגם שם תהייה אמירה עיצובית התואמת את דלתות הכניסה, עיצוב הקירות , התאורה וכן פריטים דקורטיביים כמו קרניזים והלבשת הבית.

בחירת העיצוב לגינה תלוי כמובן בגודל הגינה, בחלל שאותו רוצים שריהוט זה יתפוס ואיך לא..בתקציב.

בחנויות ובאתרי האינטרנט ישנו מגוון רב של פריטי ריהוט –החל משולחן וכסאות סטנדרטיים בנוסח חנויות עשה זאת בעצמך ועד ריהוט יוקרתי מעצים שעברו עיבוד וגימור גבוה וחומרים חדשים כמו ראטן ופלסטיק הנראה כמו ראטן. מי שמעוניין לרהט את גינתו בכסא נדנדה, או בספסל העשוי שיש או להציב מזרקה ימצא שפע מאלו בחנויות. גם לחובבי השאנטי ,אוהבי פופים, ערסלים ופינות זולה יש את ההיצע שלהם. בדומה לדלתות גם כאן שפע של צבעים, עיצובים וסגנונות.

להלן כמה מסוגי החומרים הקלאסיים לרהיטי גינה

ריהוט עשוי עץ- העץ היה ונשאר חומר אלגנטי ויוקרתי ובחנויות ישנו מבחר רב של רהיטי גינה העשויים מעץ. ריהוט גן העשוי מעץ (איפאה, תיק, אורן ואחרים) נחשב לבעל עמידות גבוהה לגינה אך גם מצריך אימפרגנציה ,תהליך שנועד להבטיח את עמידותו של הרהיט בפני נזקי מזג האוויר השונים. רהיטי גינה העשויים מעץ משתלבים טוב עם כל גינה שיש בה צמחיה ומשדרים אווירה חמימה ומזמינה.

ריהוט גן העשוי מפלסטיק –פלסטיק הוא חומר זול יחסית ,פרקטי ועמיד לאורך זמן . בעבר רוב מערכות הגינה היו עשויות פלסטיק כשבשוק שלטה חברת "כתר פלסטיק" . עם העליה ברמת החיים הפכו רהיטי הפלסטיק למוצר עממי המקושר עם ריהוט זול ופונקציונלי השורד לשנים רבות אך אינו מהודר או יפה אלה עממי וזול.

רהיטי אלומיניום – בשנים האחרונות תפס האלומיניום מקום של כבוד על חשבונם של רהיטי העץ היות והוא משדר יוקרה באופן יחסי אך פרקטי ודורש פחות תחזוקה מרהיטי העץ. ישנם רהיטים עם יציקת אלומיניום ,הללו נחשבים ליקרים ואיכותיים במיוחד. גם איכות הזכוכית שמשמשת כפלאטה לשולחן במקרים רבים קובעת את רמת השולחן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here