ריהוט לבית - הכי מודרני שיש

הישראלים אוהבים כל כמה שנים להחליף את הריהוט שלהם בבית. יש רהיטים שהם לא יחליפו אבל יש כאלה שיש, אם הם כבר ישנים ולא כל כך מודרניים. זה אולי בעקבות מחיר ריהוט זול שמציגים מספר חנויות בארץ.

בחירת ריהוט לבית מושפעת היום מהמדיה, מהאינטרנט. הישראלים מטיילים בכל מקום, שואבים השראה ואחר כך חוזרים לארץ וגם מזמינים ריהוט בהזמנה אישית, כי הם רוצים את זה בדיוק כמו שהם אוהבים.

אם פעם כל הבתים בישראל נראו אותו דבר, כל לא היו כל כך הרבה יצרני רהיטים ואם היו כולם עשו את אותו דבר, הרי שכניסת מעצבים לתחום יצרה מרחב ציפיות גבוה מאוד והחשיפה שלהם באתרים ברשת, חושפת בפני כל את יצירות המופת שלהם בתרבות ריהוט הבית ואנשים רוצים את זה ולא פחות.

הוינטאג' חזר 

יש היום המון פריטי ריהוט "שמחקים" את דוגמאות פריטי ריהוט לבית של שנות הוינטאג'. מדובר על שולחנות אובליים עם ציפוי נירוסטה, מזנונים צרים וארוכים שאפשר להניח עליהם את הטלוויזיה. גם הריפודים שהיו אז חוזרים. הקטיפה והקורדורוי אם כי במרקמים יותר קלילים ונוחים לריפוד. טקסטיל של צורות גיאומטריות כמו שהיו אז וגם הצבעים שנכחו בכל בית בשנים ההן. כתום, חום, צהוב, כחול, ירוק. הכל נכנס הביתה, הכל מותר יחד עם פריטים דקורטיביים אומנותיים שמתאימים לסגנון ארומה אישית. 

ריהוט לבית בסגנון מודרני

היום הסגנון השולט בבית הוא מודרני. הוא כבר הביס את הקלאסי מזמן. סגנון קלאסי הוא הסגנון של הריהוט הכבד החום, אותו חלק מהישראלים הביאו אתם ארצה כאשר עלו לארץ. הסגנון הזה אומנם מאוד איכותי וכל הרהיטים נעשו מעץ מלא, אבל לצד זאת הוא מאוד כבד במראה שלו וכבד תרתי משמע, והוא מעניק לחלל אווירה מאוד רצינית. בסגנון המודרני לעומתו יש רהיטים גם מזכוכית, גם מנירוסטה וגם לא מעץ מלא, אלא מתחליפים איכותיים הוא בעיקר צבעוני. זה יכול להיות שולחן כחול או מזנון צהוב וזה נראה אחרת לגמרי מאשר הסגנון הקלסי. הוא עשוי בקווים ישרים או מתעגלים מעט בפינות אבל שומר על מראה צעיר ומרענן. חשוב לקנות ריהוט מומלץ לבית, ממקום ידוע ומוכר שמבין בריהוט איכותי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here