dreamsdesign

עיצוב פנים הפך בשנים האחרונות לתחום פופולרי מאוד בקרב אזרחים רבים מכל קצוות האוכלוסייה. כדי לעצב דירות יוקרה ידוע לכולם כי יש לבחור שירותיה של מעצבת פנים מומלצת שתבצע עבורנו ואתנו את העבודה הטובה ביותר על הבית שלנו. עיצוב דירות יוקרה יכול להיעשות בצורה חכמה וטרנדית עם מעצבת פנים מומלצת. אילו עוד יתרונות קיימות למעצבת פנים מומלצת? בכתבה הבאה. יש סיבות רבות לעבודה עם מעצבת פנים מומלצת, העיקרית בהן היא ארגז הכלים המלא בידע ובכלים מתחום עיצוב הפנים. מעצבת פנים מומלצת מחזיקה לא רק בידע רב, אלא גם ביצירתיות מופלאה שתגרום לכל בית להפוך למשהו מיוחד במינו. כי למה להעתיק מהשכן כשאפשר ליצור משהו חדש ויצירתי לגמרי? מעצבת פנים אחלאם חסן היא מעצבת פנים מומלצת ומקצועית באזור הצפון, שמתעסקת בעיצוב פנים של דירות יוקרה והום סטיילינג.

עיצוב דירות יוקרה, עיצוב פנים והום סטיילינג ברמה אחרת!

עיצוב דירות יוקרה שונה לגמרי מהאופן בו שהוא נעשה בעבר. השדרוגים וההתפתחויות השונות שהסגנון היוקרתי עבר, גרם לו להפוך לאחד הטרנדים הבולטים של התקופה. לא עוד עיטורי זהב או ריהוט מסיבי לסלון הבית, אלא יוקרה שמתאפיינת בפשטות, בניקיון ובפרקטיות. סגנון עיצוב דירות יוקרה מאופיין בנוחות ולכן הוא משתמש בפונקציונליות של הריהוט והמכשירים בבית ליצירת שלמות עיצובית המאופיינת ביוקרה בלתי מתפשרת. ואיך ניתן להפוך דירה לדירה יוקרתית? עיצוב פנים והום סטיילינג. עבודת עיצוב הפנים כוללת עבודת שיפוצים נרחבים, הוספת חדרים, שבירת קירות ליצירת מרחב גדול ופתוח ולקינוח – הום סטיילינג והלבשת הבית. עבודת ההום סטיילינג כוללת את הוספת כל הריהוט, התאורה והאקססוריז שמציבים בבית ומשדרגים אותו בכמה רמות. בחרו במעצבת פנים שמתמחה בעיצוב פנים והום סטיילינג לביצוע עבודת עיצוב מושלמת הכוללת את כל העבודה הנדרשת, הן התכנונית והן העיצובית.

עיצוב פנים מקצועי עם מעצבת פנים מומלצת

מעצבת פנים מומלצת אחלאם חסן, מנהלת ומייסדת חברת Dreams Design, היא בעלת ניסיון עשיר בתחום עיצוב דירות יוקרה, עיצוב פנים והום סטיילינג. מעצבת הפנים אחלאם חסן מאמינה שליווי צמוד ויחס אישי חם היא הדרך הבטוחה לקבלת תוצאה מושלמת. התהליך הוא לא פחות חשוב מהתוצאה, לכן אחלאם חסן מבטיחה שירות אישי וחם המשולב עם מקצועיות רבה והתאמה אישית לצרכי הלקוח. ניתן ליצור קשר עם אחלאם באתר האינטרנט שלה או במספר הטלפון 052-3799627.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here