עיצוב חדר מגורים מזמין ונעים

לא הרבה יודעים אבל חדר מגורים אינו חייב להיות המקום בו צופים בתוכנית טלוויזיה אהובה ורבים על השלט…

עם כניסת הטלביזיה אל החיים שלנו לפני עשרות שנים, כבר נשכח מאתנו האופן בו בילו אנשים יחדיו בחדר המגורים.

השהייה המשותפת בחלל בו אנשים חולקים את החוויות שלהם במהלך היום, או משחקים עם הילדים משחקי קלפים או משחקי קובייה כבר לא כפי שהייתה וספק אם תוכל לחזור לאותם ימי תהילה שחלפו ואינם.

לפי כל אלה גם הוכתבה המגמה של עיצוב הבית ועיצוב הסלון.

תמיד נראה את אותה שידה אשר מיועדת להנחת הטלביזיה, למרות שכיום עם עידן הטלוויזיות הדקות, אנחנו רואים כי חלק מן האנשים מעדיפים לחבר את הטלביזיה אל הקיר.

מכיוון שהטלוויזיה הינה מרכז העניינים בחדר המגורים כך גם הכורסאות והספות מופנות לכיוון בו יהיה נוח ליושבים בסלון לצפות בטלביזיה.

עבור אלה אשר ממעטים לצפות בטלביזיה ואינם מעוניינים שהיא תהיה אביזר שגלוי, ישנה אפשרות לשים את הטלביזיה בתוך שידה נסגרת או בשידה מתוחכמת אשר בלחיצת כפתור מתרוממת הטלביזיה ממקום מחבואה.

לאחר שמיקמנו את מקומות הישיבה בחדר המגורים יש צורך להחליט על איזה סוג של תאורה אנחנו מעוניינים להוציא את הכסף, ובכלל רצוי כי התקציב של ההוצאות יהיה ברור מלכתחילה.

ישנם פתרונות תאורה מצוינים עבור אלה שאין ברשותם חלל מגורים עם חלונות גדולים ורחבים אשר מכניסים אור טבעי אל חדר המגורים.

במקרה כזה בו החלונות קטנים ואין מספיק אור, חשוב מאוד כי פתרון התאורה שבחרתם אינו צורך חשמל רב, דבר שיבוא לידי ביטוי בהוצאה כספית גבוהה עבור צריכת חשמל גבוהה.

על מנת ליצור מראה בהיר ונקי ככל הניתן רצוי להשתמש בצבעים בהירים עבור אביזרים בעלי שטח רחב, כמו וילונות, כורסאות וקירות החדר.

ניתן לתת נגיעה של צבע על ידי הוספה של אלמנטים צבעוניים שיתנו קצת חיים לחדר המגורים כמו תמונה גדולה ומרשימה שגם תיצור נקודה מעניינת בחלל הסלון.

כך למשל רהיטים סלוניים צבעוניים אשר מעוצבים בדרך מעניינת, או פינות אוכל בצבעים עזים כמו בורדו או כחול עמוק, יעניקו לחלל הבהיר יופי רב ותפיסה עיצובית ייחודית, אשר יגרפו אינספור מחמאות. כעיקרון ברגע בו הקירות והרצפה בהירים ניתן לשים אביזרים בעלי גוון נעים אשר יתרמו לאווירה צבעונית יותר ויצרו חדר עם אופי כפי שאתם אוהבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here