עיצוב חדר ילדים בטיחותי

לפני שאתם רצים לעצב את חדר הילדים של הילדים המתוקים שלכם , ישנם כמה דברים עליהם יש לשים לב על מנת שחדר הילדים יהיה נעים לשהייה וגם- בטוח.

תמיד אנחנו חושבים איך יראה העיצוב והאם הוא מתאים לגיל של הילד מבחינת המראה, אך מה התאמת החדר לילד מבחינת הביטחון האישי שלו ?

חשוב מאוד כי הילדים שלנו יוכלו לטייל ברחבי החדר ולשחק ללא חשש, ודבר זה אומר התאמה מוחלטת של כל פרט ופרט לגילו של הילד ולשימוש בטוח אותו אביזר, כמו גם מהנה.

לכן, כפי שאתם רוכשים מתנה לילד של חבר או לילדים שלכם ומוודאים כי המתנה מתאימה לשימוש ובטוחה לגיל שלו , לא פחות ממהנה, כך עליכם גם לשים דגש בשעה שאתם ניגשים לעיצוב של חדר הילדים אשר בבית שלכם כי כל חדר וחדר בטוח לשימוש ולשהייה.

אחרי שבחרתם את המטיב של העיצוב ויש לכם תקציב מוגדר, בדקו האם כל אביזר מתאים לשימוש לילדים –

רכשתם מיטה ?

בדקו כי היא נוחה לשימוש עבור ילד, משמע , שהיא לא תהיה גבוהה מידי ותוכל להתאים עבור ילד שעלול ליפול ממנה , גם שיוכל לרדת ולעלות ביתר קלות מהמיטה ואליה.

במידה והוא לא מגיע עם המיטה שרכשתם ,התקינו מוט לצד המיטה אשר ימנע נפילה של הילד בשעת השינה וישמור עליו .

עד כמה שמיטות ילדים מעץ הינן יפות ודאו כי אם קיים ראש מיטה גבוה , או מסגרת עץ גבוהה מסביב למיטה, שהם מרופדים , כך במיטה והילד נשען אחורנית, הוא לא יקבל מכה כואבת מאחד מחלקי העץ.

רצוי גם כי לא תהיינה פינות מסוכנות במסגרת המיטה.

ארון הבגדים

הפתרון הכי פשוט הוא התקנה של סוגרים על ידיות הדלת אשר אינן מאפשרות פתיחה של הדלתות.

וודאו כי ארון הבגדים מחוזק היטב לקיר כך שבמידה והילד אוחז בדלת הארון, הארון לא ייפול קדימה, אותו דבר תקף לגבי מגירות ושידות.

מדפים

אם החלטתם להתקין מדפים בתור ריהוט לחדרי ילדים אתם יכולים לבחור אחד משני דברים לעשות-

או שתתקינו את המדפים בגובה בו הילד לא יוכל הגיע למוצרים שעל המדף, או שפשוט תניחו דברים שאינם מהווים סכנה כלשהי עבור המוצרים או עבור הילד.

ניתן להניח בובות ועדיף שלא להניח דברים יקרי ערך או כאלה שעלולים להישבר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here