עיצוב הבית בהתאמה למיקום הבית ומבנה החלל
קרדיט: galit-elbaz.com

ישנם סוגים שונים של סגנונות עיצוב פנים, בין אם מדובר בסגנון העיצוב המודרני, הכפרי, הפרובנס וכדומה. לרוב הבחירה בסגנון העיצוב תעשה על בסיס טעמנו האישי והעדפותינו, אך לעיתים רצוי ומומלץ להתאים בין סגנון העיצוב לסוג מבנה החלל ומיקומו. בכתבה הבאה נדון על בחירת סגנון עיצוב פנים בהתאמה למבנה החלל ומיקומו הפיזי.

בחירת סגנון עיצוב הבית בהתאמה לסוג החלל ומיקומו

כאמור לעיל יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב פנים שונים, פעמים רבות מומלץ ורצוי לקחת בחשבון את סוג המבנה ומיקומו בעת בחירת סגנון העיצוב. להלן טיפים בבחירת סגנון העיצוב בהתאמה לסוג החלל:

עיצוב פנים בהתאמה למיקום החלל- מומלץ ורצוי לשלב בין המיקום הפיזי והגיאוגרפי של המבנה לסגנון העיצוב. כך למשל רצוי ומומלץ לעצב בית בסגנון כפרי או אקלקטי לבית הממוקם בסביבה טבעית ושקטה כמו למשל מושב או קיבוץ, לעומת זאת עיצוב פנים במרכז הארץ הכולל עיצוב דירות במרכז העיר, יתאפיין לרוב בסגנון עיצוב מודרני, נורדי ואורבני.

עיצוב פנים בהתאמה לגודל החלל- עוד היבט שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת סגנון העיצוב, הוא גודל מבנה החלל. לרוב עיצוב פנים בסגנון מודרני הכולל אלמנטים נקיים וקווים ישרים יוצר תחושה של חלל רחב יותר, ועל כן עיצוב מסוג זה מתאים מאוד לחללים קטנים ובינוניים. לעומת זאת רצוי כי עיצוב פנים בתים פרטיים גדולים מאוד, יתאפיינו בצבעים חמים ואלמנטים טבעיים ככל הניתן, וזאת על מנת להעניק תחושה חמימה, נעימה ומשפחתית. הסיבה לכך היא כי פעמים רבות חללים גדולים ורחבים מעניקים תחושה "קרירה" ולא משפחתית.

דעו מול מי אתם עומדים- טרם תבחרו את סגנון העיצוב והאלמנטים הכוללים אותו, רצוי כי תכירו היטב את סוג המבנה והקשיים שהוא עלול ליצור. כך למשל עבור מבנה אשר מתאפיין בבעיות רטיבות או אינסטלציה, רצוי ומומלץ להימנע מהתקנת פרקט עץ, וזאת כי המים עלולים לגרום לשחיקה ובלאי הריצוף. אם הנכם בעלי חלל חשוך יחסית הימנעו משימוש בצבעים כהים.

 

פנו אל מעצבת פנים מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים

משרדה של גלית אלבז הינו משרד עיצוב פנים מקצועי ומנוסה בעל ניסיון רב שנים. המשרד מתמחה בעיצוב בתי יוקרה, עיצוב דירות ובתים פרטיים, ועיצוב חללים מסחריים. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר במספר הטלפון 050-2205134 .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here