עושים מסיבה בבית?

הבית שלנו הוא הפינה החמה שלנו, שם אנחנו אוהבים להעביר את מרבית הזמן הפנוי שלנו, בין אם אנחנו לבד עם עצמנו ובין אם אנחנו עם המשפחה והילדים. הבית יכול לשמש אותנו גם כדי לערוך אירועים קטנים למיניהם כדוגמת יום הולדת, בת מצווה, בר מצווה ואפילו חתונה קטנה ואינטימית. כשמגיע אירוע כזה, והוא מגיע מדי פעם בפעם, אנחנו עושים את אותן הפעולות כל פעם: מפנים את כל הסלון, הספות והשולחן לחדרים או למסדרון, מפנים את כל הפסלונים הקטנים והשבירים, משאירים שולחן אוכל אחד בשביל האוכל כמובן, ומפזרים כסאות מסביב. אם צריך עוד מקום, מפנים אפילו את כוננית הטלוויזיה לאחד החדרים, ומשאירים את הסלון ממש ריק ומוכן לקבל את האורחים. לכל הדברים האלה קוראים למעשה עיצוב חלל הבית, כשהפעם העיצוב הוא מאוד מאוד זמני ונועד לפנות כמה שיותר מקום מהחדר המרכזי בבית, הוא הסלון, אל החדרים האחרים שאינם נדרשים לצורך האירוע.

עיצוב הבית עם ייעוץ מקצועי

יחד עם זאת, ישנו עיצוב מסוג אחר. עיצוב יסודי וקבוע של חלל הבית כמקום המגורים שלנו, ולא רק לצורך אירוע. היכן ממקמים את פינת האוכל, היכן הסלון, איך מסודרות הספות והכורסאות, האם הטלוויזיה מול החלונות, בצד או ממש לפניהם? ומה לגבי המטבח? האם יש פתח שמחבר בין הסלון למטבח? האם מבטח גדול וגרנדיוזי או משהו קטן וסולידי? עיצוב חלל הבית הוא כמובן עניין מורכב שדורש גם טעם וכשרון טבעי, וגם מקצועיות וידע בסגנונות עיצוב, והכרת כל אפשרויות העיצוב העומדות בפנינו. לצורך כך, נדרשים לנו לעיתים יועצי עיצוב מקצועיים. יועץ עיצוב מקצועי מגיע למעשה בבית שלכם, בוחן את כל המבנה הפנימי של הבית, החדרים השונים, המעברים בין החדרים, כיווני האוויר והאור והאינטראקציה בין החדרים. היועץ יכול להציע לכם שורה של שינויים אפשריים על פי סגנונות עיצוב שונים, ועל פי צרכים שונים שלהם אתם מעוניינים לקבל מענה באמצעות העיצוב. עיצוב הבית עשוי לכלול מצבים של שבירת קירות, הזזת קירות, שילוב של קירות גבס ויצירת נישות עשויות גבס, וכן עשוי לכלול בחירת ריהוט, צבעים שולטים, צבעי קירות וגם מדפים, פסלונים קטנים, ספריה, מערכת סראונד וכדומה.

מעצבים את הבית, משנים את האנרגיות

אם אתם מרגישים שחסרות לכם אנרגיות בבית, שישנם צרכים שאינם מקבלים מענה במבנה הנוכחי של הבית, שהייתם רוצים לערוך שינוי ולהרגיש בית חדש בבית ישן, מומלץ לכם לשקול את עיצוב חלל הבית. הזמנת יועץ מקצועי עשויה להעלות לכם רעיונות שאפילו אתם לא חשבתם עליהם, ולהעניק לכם תמונה רחב ככל האפשר של התוצאה הסופית הצפויה, כך שתוכלו לבצע בחירות חכמות ולקבל החלטה בצורה בטוחה ונכונה. אז נכון שכשאתם עורכים אירועים קטנים למיניהם אתם בדיוק האנשים המתאימים לעשות את העיצוב הנדרש לצורך האירוע, אבל כשמדובר בעיצוב יסודי לטווח ארוך, כדאי לבצע זאת בסיוע אנשי מקצוע מעולם העיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here