מצלמות אבטחה IP

אם בעבר מצלמות אבטחה ושידורים של מה שמתרחש באזור מסוים הישר אל תוך מכשיר שנמצא בכף ידינו (הסמארטפון שלנו) היו נחלתם של ארגוני ביון ונצפו בסרטי ג'יימס בונד הרי שכיום כל אחד יכול לרכוש מלמות אבטחה IP ולראות לאורך היום מה קורה בביתו או בעסק שלו מבלי שהוא נמצא שם.

שימושים ביתיים למצלמות IP

שימוש מאד נוח למצלמת IP זה התקנת מצלמות אבטחה לבית שרוצים לעקוב אחר הילדים בזמן שההורים לא בבית, זה פיתרון מאד נוח לבקרה על מטפלת (שבעצם לא תמיד כ"כ מכירים) ששוכרים כדי לשמור על היקר לכם מכל, על הילדים שלכם, זה יכול להיות פיתרון להורים מודאגים בגני ילדים ועוד וזה כמובן יכול להיות פיתרון לבעל עסק שלא נמצא כל היום בעסק ויוכל לעקוב אחרי מה שקורה בעסק כשהוא במקום אחר.

מה כדאי לבדוק כשאתם רוכשים מצלמת IP ומתכוונים להתקין אותה בעצמכם?

הדבר הכי חשוב לבדוק זה שאתם מכירים את התפעול שלה מבינים כיצד משנים דברים ויודעים כיצד לחבר את זה מחד לרשת האינטרנט בבית או בעסק ומאידך יודעים כיצד לקנפג אותה כך שתשדר ליעד הרצוי. כמו כן בד"כ קניית מצלמת אבטחה IP כרוכה בהתקנת תוכנות ייעודיות שיקלטו את מה שהמצלמה תשדר, אז כמובן חשוב וכדאי לוודא שאתם יודעים להתקין את התוכנה או האפליקציה הרלוונטית במערכות שונות, בין אם זה התקנה במחשב, התקנה בסמארטפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד והתקנת האפליקציה באייפון. שהרי ללא התוכנה שתקלוט את המסרים שהמצלמה משדרת, משוכללת ככל שתהיה המצלמה לא תספק לכם את הסחורה שאתם רוצים.

מה כדאי לבדוק כשאתם מתקינים מצלמת אבטחה IP ע"י מתקין מקצועי?

אם מתקין לכם איש מקצוע מצלמות אבטחה לעסק כדאי לבדוק שדקה אחרי שהוא הולך אתם עדיין תדעו לתפעל אותה באופן שוטף. תוודאו שאתם יודעים לקנפג ולשנות את יעדי השידור (כלומר את המקומות אליה משדרת המצלמה) , תוודאו שאתם יודעים לתקן ולסדר תקלות תפעול פשוטות ותוודאו שאתם יודעים להסתדר עם המצלמה דקה אחרי שאתם עושים לה RESTART.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here