מיטות קומותיים מעץ מלא - איך קונים מיטה לילדים שלנו

אחד הפריטים הכי חשובים בחדר ילדים זו המיטה עליה הם ישנים. יש לנו אפשרויות שונות לבחירה על פיהן אנחנו יכולים להחליט איזו מיטה היא הטובה ביותר עבור ילדנו, כזו שתשמש אותם במשך מספר שנים ותהייה מיוצרת מחומרים איכותיים העומדים בתקן הבטיחות העולמי.

אחת האופציות שעומדות בפנינו הן מיטות מעץ מלא, בין אם מדובר באפשרות של מיטות קומתיים מעץ מלא ובין אם מדובר במיטות יחיד. זה תלוי כמובן בשאלה כמה ילדים יש לנו והאם הם ישנים בחדר אחד משותף או בחדרים נפרדים.

ההתלבטות האם לקנות מיטות קומותיים מעץ מלא או מיטת יחיד, נובעת מההקשר של סוג המיטה. המיטה צריכה לענות על 2 פרמטרים חשובים – נוחות ובטיחות,  כמו כן, יש לקחת בחשבון את גודל החדר והאופן בו אנחנו רוצים לחלק את השטח שלו. אם החדר איננו גדול, אז מיטת קומותיים תחסוך לנו מקום רב, לכן כאשר אנחנו רוצים לבחור מיטות מעץ מלא חשוב שנעשה זאת במקום מקצועי העומד בכל דרישות התקן העולמי.

כשאנחנו ניגשים לקנות מיטות לילדים עלינו להסתכל על התמונה המלאה. אנחנו צריכים לבחון את כל הצרכים של הילדים שלנו, עלינו להתייחס לכל האופציות שעומדות לרשותנו, במובן של כיצד בנוי החדר, איך הוא מחולק, איך אנחנו יכולים למצות את הפוטנציאל של החדר בצורה אופטימלית וכו'. בנוסף, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה איזו מיטה יכולה לשרת את הילד כמה שיותר זמן.

כיצד קונים מיטה לילדים

כאמור, הדבר הראשון והמשמעותי שאנחנו צריכים להתייחס אליו הם הצרכים של הילד. אנחנו צריכים לבחור מיטה על פי הגיל, על פי מבנה הגוף שלו וכן על פי מה שיכול להיות נוח עבורו ומתאים לחדרו. זו הסיבה שגם חשוב מאוד לערב אותו בקנייה, בוודאי אם מדובר בילד בגיל בו הוא יכול להסביר מה נכון וחשוב עבורו.

מעבר לצרכים של הילד, יש את השאלה איזו מיטה היא המומלצת ביותר מבחינת נוחות ובטיחות שיכולה להחזיק מעמד זמן רב ולשרת את הילד שלנו במשך תקופת זמן ארוכה. חשוב שאנחנו נספק לו מיטה שהוא יוכל להשתמש בה בצורה בטוחה ונוחה במשך שנים רבות, הן בשביל שהוא יוכל לישון בצורה טובה והן בשביל שלא נדרש לקנות מיטה חלופית כעבור מעט זמן.

עוד נקודה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון זה כל העניין של עיצוב החדר, איפה אנחנו יכולים להעמיד את המיטה, כיצד היא משתלבת בחדר, וכן חשוב שהמיטה תהיה מודרנית, מעוצבת באופן שיתאים לגיל של הילד שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here