מה קשר בין הברז למבטח הבית, אינטרפוץ, מקלחון חזית והברז ליד הכיור בחדר האמבטיה?
קרדיט: adesigns.co.il

בדרך כלל, עיצוב חדר האמבטיה כמו גם העיצוב של המטבח, מתבצעים בהתאמה מיטבית לצרכים ולהעדפות של בעלי הבית. במרבית המקרים, יש מתאם בעיצוב כאשר בוחרים ברז מטבח, אינטרפוץ, מקלחון חזית או כל אביזר אחר למטבח ולאמבטיה. במרבית המקרים, ההתאמה בעיצוב מתפרשת גם להתאמה בסוג ובצבע של האריחים, כמו גם החרסינות על הקירות. מה קשר בין הברז למבטח הבית, אינטרפוץ, מקלחון חזית או הברז ליד הכיור בחדר האמבטיה? במה מתבטאת ההתאמה בין הפריטים הללו? הין ניתן למצוא את הפריטים המתאימים ביותר להעדפות ולצרכים של הדיירים בבית? להלן התשובות.

 

הקשר בין כלל המרכיבים במטבח ובחדר האמבטיה

הקשר בין כלל המרכיבים במטבח מצד אחד ובחדר האמבטיה מצד שני הוא בעיקר אינטואיטיבי. מדובר בשני החללים הכוללים מרכיב של מים זורמים, ויש להם משמעות מבחינת ההיגיינה או הניקיון.

  • הברז במטבח: ברז מטבח משמש לרחיצת כלים, כמו גם לניקוי פירות, ירקות, בשר ומוצרי מזון אחרים. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים ברז כאמור הוא הנוחות והאפשרות להשתמש בו בצורה יעילה. ככל שהדיירים בבית נמצאים יותר במטבח ומשתמשים בו, הברז במטבח מקבל חשיבות רבה יותר.
  • ברז המותקן מתחל לקיר חיצוני: אחד האביזרים המעניינים ביותר שנכנסו לשימוש בשנים האחרונות הוא הברז המותקן בחדרי אמבטיה רבים והמכונה אינטרפוץ. מדובר בברז המתקן מתחת לקיר המקלחת או האמבטיה, כאשר מה שנראה כלפי חוץ הוא ברז אחד בלבד, המשמש לכיוון עוצמת המים והטמפרטורה שלהם.
  • מקלחון: נצלע השלישית במשוואה הינה מה שנהוג לקרוא לו המקלחות. בחדרי אמבטיה רבים מותקן מקלחון חזית שזה אומר מקלחון המורכב משלושה קירות, כאשר דלת המקלחון הממוקמת בחזית אוטמת אותו ואינה מאפשרת למים לזלוג החוצה במהלך המקלחת.

לרוב, מעצבים, דיירים ובעלים של בתים ודירות, נוטים ליצור סוג של סינכרוניזציה בין כל הפריטים הללו, במטרה לייצר אחידות במראה ולהעצים את האפקט של העיצוב הן על הדיירים בבית והן על המתבוננים מהחוץ. זאת, כמובן, תוך שמירה על האיכות והשרידות שלהם לאורך זמן.

 

אם יש לך עניין להתאים לבית שלתך את אביזרי האמבטיה והמטח הטובים ביותר, כולל ברז מטבח, אינטרפוץ וכן גם מקלחון חזית בהתאמה אישית לעיצוב הכללי בבית ובכלל, זה בהחלט המקום המתאים והנכון ביותר שבו ניתן למצוא פתרונות איכותיים. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של אביטל דיזיין ואנו נסייע בבחירת האביזרים המתאימים והתאמה שלהם לעיצוב ולמראה הכללי בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here