לממש את הפוטנציאל שבחלל

לכל חלל בבית יש פוטנציאל רב. לרוב, הפוטנציאל טמון בפתחים וכיווני האוויר, התקרה או בנוף הנשקף מן החלון. נדמה כי מרגע שמזהים את הפוטנציאל – הדרך למימושו פשוטה. אולם, מהר מאוד נתבדה ונבין כי יש לבצע מספר צעדים והחלטות משמעותיות בשטח כדי להביא למימוש מלא שלו. 

 

מספר כיווני אוויר ונוף מהחלון הם שני אלמנטים שחשוב לתת להם מקום של כבוד בתכנון הבית. אך גם כשהם נעדרים לחלוטין ובידינו דירת שלושה חדרים עורפית ללא נוף עם שני כיווני אוויר שאינם נמצאים באותו החלל – גם כאן טמון פוטנציאל. ההבדל הוא שבמקרה הזה, ידיה המיומנות של מעצבת הפנים חן אברהמוף הן אלה שיביאו למימוש מיטבי של החלל עבורך. זאת בשל ניסיון והתמודדות ארוכת שנים עם אתגרים מסוג אלה. פניה אליה מאפשרת לך להמשיך לחלום על עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני ולא להיתקל בקירות מטאפוריים של חללים קטנים ומגבילים. 

בתכנון נכון – גם חלל קטן יהיה מרווח

לרוב, אנו מסוגלים להתמודד עם חדר שינה או אמבטיה יחסית קטן ולפזר את שאר הפונקציות בפתרונות אחסון סמוכים או מוצאים פתרונות מתאימים בצורה של נגרות בהתאמה אישית. אולם, חללים מסוימים בהם תדירות השימוש גבוהה, קשה יותר לפצות על המרחב החסר. דוגמא נהדרת לכך היא מטבח קטן עבור משפחה. אם איננו יכולים לייצר מרחב נוסף על ידי שבירת קיר או הוספת משטחי עבודה ואחסון – מדובר באתגר לא קטן. 

גם מעצבת פנים ניגשת לעיצוב פנים מטבח קטן כאתגר לכל דבר. אולם, בידיה הכלים הנכונים להתמודד עמו, להבדיל מאיתנו, שעלולים לשקוע בתסכול ולקבל את הקיים כעובדה. הכרות עם אנשי מקצוע מתאימים ומגוון מקורות השראה מעולם העיצוב הופכים בבת אחת לארגז כלים מקצועי שלא ינוח עד שיימצא הפתרון הנכון והמתאים ביותר. חן אברהמוף היא מעצבת פנים המתמחה בתכנון אדריכלי שיורד לרזולוציות הקטנות ביותר ולא מתפשר על הנוחות שלך, גם כשנראה שאתגר עומד מול עיניה. 

מהסקיצה ועד קבלת המפתח 

מימוש הפוטנציאל הטמון בכל בית וחלל הוא מטרת העל עבור כל מי שעוסק במלאכת העיצוב. חללים קטנים ונתוני פתיחה לכאורה ירודים א יעמדו בדרכו של לקוח שפנה לייעוץ מקצועי בסטודיו של חן אברהמוף, מעצבת פנים מומלצת ומנוסה. כשנותנים לבעלי המקצוע לדאוג עבורנו, אנו פנויים להמשיך לחלום על התוצאה הרצויה ולראות אותה נרקמת לנגד עינינו. כל שנותר לעשות הוא ליצור קשר עם הסטודיו של חן אברהמוף לתכנון אדריכלי ועיצוב פנים בטלפון 050-3381810 ולהמשיך לחלום עיצוב בראש שקט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here