קרדיט: Pixabay

פתרונות הקרטון הם מגוונים מאוד וכל אחד מהם נועד למטרות שונות. לעתים קרובות, יוכל קרטון אחד לשרת טווח רחב של צרכים. עם זאת, כשזה מגיע להובלת מוצרי מזון, חשוב שנבחר בפתרון האריזה המתאים ביותר שיאפשר לכל המוצרים לשמור על טריות ולהגיע בבטחה אל הלקוחות. בין אם יש ברשותך גידולי שדה או משק חי, מוצר הקרטון הנכון הוא שיקבע כיצד יגיעו המוצרים שלך אל רשתות השיווק והחנויות. בין אם מדובר במוצרי בשר ועוף, חלב ומוצריו או פירות וירקות, בית למוביל  מספקים מגוון פתרונות נוחים, עמידים וממותגים. 

במובנים רבים, החקלאים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית ובזכותם, אנו נהנים מדי יום ביומו ממוצרי מזון איכותיים ובריאים מתוצרת מקומית. זוהי עבודה קשה ומורכבת וכדי שהמוצרים החשובים הללו יהיו זמינים לנו, נדרשים בין השאר פתרונות אריזה שיתאימו לסוג הסחורה הזה. במוצרי מזון, אלמנט הטריות משחק תפקיד משמעותי ולכן יש לבחור בקרטון שלא יהיה עמיד רק למשקלים כבדים, אלא גם יספק הגנה מפני לחות ויוכל לעמוד בקירור והקפאה. באמצעות קרטונים ייעודיים למשקים חקלאיים, יינתן לך המענה המקיף והשלם לכל הצרכים שלך. 

פתרון נוח ומותאם לתקציב

ארגזי הקרטון הטובים ביותר אינם רק אלו שמציעים את הפתרון המדויק ביותר. כדי שהפתרון יהיה יעיל ובר קיימא לאורך זמן, חשוב שנבחר בספק שיציע לנו מחיר משתלם שיאפשר לנו לנהל תקציב קבוע ומסודר ללא הפתעות. כדי לסייע לך במשימה הזו, בית למוביל עובדת שנים רבות עם חקלאים ומנהלת עמם יחסי עבודה קבועים המאפשרים אספקה זמינה וקבועה במחיר עקבי ובלתי משתנה שיאפשר לך לנהל את תקציב ההוצאות שלך בצורה מסודרת. בין אם נדרשות עבורך אריזות קרטון לעופות או ארגז ירקות ממותג, אנו זמינים עבורך עם מוצר מותאם אישית, ישר מפס הייצור.

מוצרים באיכות בלתי מתפשרת

אנו בבית למוביל מציבים את המקצועיות ואיכות המוצר בראש סדר העדיפויות שלנו ופועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לשמר אותן. אצלנו יש לך אמינות מובטחת. כל המוצרים שלנו הם חדשים ומיוצרים בהתאם לדרישות שלך ללא פתרונות קרטון יד שנייה שנעשה בהם שימוש חוזר. נשמח לספק לך אריזות עמידות, היגייניות ובמחיר משתלם באופן קבוע ועל פי צרכיך המשתנים. לפרטים נוספים על מגוון המוצרים הזמינים לך ולביצוע הזמנות, אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו עוד היום למספר 076-5301190 ולהתחיל בשיתוף הפעולה החדש והמשתלם שלך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here