כדאי להכיר: הטרנדים הלוהטים לקירור הבית

מזג האוויר אולי לא מאוד יציב כרגע, אבל אפשר להרגיש את האביב בפתח ואת הקיץ שיגיע מיד אחריו. הטמפרטורות מתחילות לעלות, השמש עובדת הרבה יותר קשה ונדמה שעוד לפני שנספיק להודות בכך יגיעו גם ימי השרב והחום הכבד. אל הימים האלה כדאי להתכונן כבר עכשיו, עם פתרונות מיזוג שיקררו לכם את הקיץ. בין הפתרונות המרכזיים אפשר לזהות שני טרנדים לוהטים: מזגן מולטי-אינוורטר ומערכות VRF. מה ההבדלים ביניהם ואיך תדעו לבחור את המענה המושלם עבורכם?

מזגן אינוורטר – לא חדש אבל מבוקש

פתרונות מיזוג הם לא המצאה חדשה, וגם מזגן מולטי אינוורטר הוא לא מושג שנולד בתקופה האחרונה. זוהי טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת לנו לצמצם את צריכת החשמל ובהתאם, לשלם גם קצת פחות בחשבון החודשי שלנו. ההפחתה המשמעותית (כ-30%) מצריכת האנרגיה הוא רק יתרון אחד מרכזי של הטכנולוגיה הזו, אבל אפשר להוסיף לרשימה הזו עוד כמה יתרונות בולטים, לרבות הפעולה השקטה שלו והיכולת שלו להגיע אל הטמפרטורה הנכונה בקלות ובמהירות. כדי להבטיח הנאה מקסימלית מהמזגן החדש והחסכוני שלכם מומלץ להיעזר בצוות מומחים לתכנון התקנה איכותית, ועם הליווי של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תוכלו לעשות את זה בצורה טובה ויעילה מאוד כבר מהצעד הראשון.

מערכת VRF – כל חדר והטמפרטורה שלו

לפעמים נדמה לנו שצריך תואר אקדמי אחד (לפחות) כדי לשלוט בטמפרטורה של המזגן וכדי לייצר אקלים נעים שיהיה מקובל על כל הנוכחים בחדר או במשרד. מערכת VRF משנה מעט את הכללים ומאפשרת לנו לקבוע טמפרטורה שונה לכל חדר בו זמנית. במילים אחרות, גם אם אתם רוצים לחמם את החדר של התינוק בזמן שאתם מתקררים בסלון זו משימה אפשרית בהחלט, ובמקום להתווכח על הטמפרטורה במשרד תוכלו לקבוע מדדים שונים לחדר הישיבות, ללובי או לחללי העבודה המשותפים. במובן הזה מערכת VRF היא פתרון מצוין ויעיל, וגם כאן כדאי לשים דגש על התקנה מקצועית, אמינה ואיכותית. צוות "כוכב הקור" סניף ראשל"צ יעזור לכם לתכנן את כל הפרטים הקטנים, מבחירת מערכת המיזוג ועד להשלמת ההתקנה ולמענה מדויק לכל שאלה ולכל דילמה. כדי להבטיח לעצמכם את הפתרון האולטימטיבי ואת ההתקנה הטובה ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה כבר עכשיו בטלפון 03-9624446.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here