טרנדים שונים בעיצוב של דלתות כניסה

אין ספק שכיום, יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות העיצוב של דלתות כניסה. אם בעבר, התפקיד של דלתות כניסה נתפש בעיקר ככזה שנועד בסך הכל להוות חוצץ בין הבית לבין החוץ, הרי שהיום המצב הוא שונה בתכלית. כיום מדובר על עיצובים של הדלתות הללו יותר מכך – פותחו טרנדים של ממש לעיצוב של דלתות כניסה.

הטרנדים הללו נובעים ממספר סגנונות שונים, חלקם ממש הפוכים אחד מהשני. הדבר היפה הוא, שאין כאן נכון או לא נכון. כל אחד יכול לבחור לעצמו דלת בעיצוב אישי משלו, ממש כמו שהיום אתם יכולים לבחור קרניזים שיתלו בחלק העליון של הקיר שלכם. בחרנו לסקור עבורכם כמה מהטרנדים החמים בתחום, כדי שתוכלו לבחור דלתות כניסה במבצע לפי מה שנחשב היום אופנתי ומוביל.

כל הטרנדים החמים

הטרנד הראשון שתופס תאוצה באופן מרשים בעיצוב של דלתות כניסה הוא הטרנד המינימליסטי. זה לא בדיוק חזרה לעבר, אלא מעין שילוב בין עיצוב מודרני לבין לעיצוב הבסיסי. הרעיון הוא שמצד אחד הדלת נראית איכותית מאד ומזמינה מאד, ומהצד השני, היא לא מקושקשת יתר על המידה, ואין עליה כל מיני עיטורים שונים. המראה של דלתות כניסה מינימליסטיות הוא מראה אחיד למדי, כאשר לכל היותר יש בו שילוב של שני צבעים, אם בכלל. הצבע של הדלת נראה מבריק במיוחד, וקשה מאד לפספס אותה. היא בולטת מאד בעין מצד אחד, אבל היא גם משתלבת ולא גונבת את ההצגה. מדובר על קווים חלקים ונקיים מאד, בלי בליטות מיותרות. המסר הוא ברור מאד עבור דלתות כניסה – מאחוריהן יש אדם עם נוכחות בולטת, אך כזו שאיננה משתלטת.

טרנד נוסף בולט מאד בעיצוב של דלתות כניסה הוא הטרנד שנקרא TOTAL LOOK. בתרגום לא מילולי אך מושגי, ניתן לכנות סגנון של בתור עיצוב אישי וכולל. למה הכוונה? המשמעות היא שהיום, עיצוב של דלתות כניסה לא יכול להיות מנותק מהעיצוב הכללי של הבית. הדלת היא הדבר הראשון שאדם רואה כשהוא מגיע לבית שלנו. אנחנו בעצם יוצרים עבורו ציפייה מסוימת – שהעיצוב בפנים יהיה זהה לעיצוב בחוץ. לכן, הדלת צריכה להיות בעיצוב תואם לזה של הבית כולו. כך לדוגמה, אם יש לכם בית בסגנון כפרי יחסית – מומלץ לבחור דלתות כניסה שיהיו מורכבות בין השאר מעץ טבעי, ויוכלו להשתלב באוויר הכללית של הבית. כך, אתם יוצרים קונספט של עיצוב אישי, ויכולים לבטא את עצמכם בצורה טובה יותר.

עוד כמה טרנדים מובילים

עוד טרנד מעניין מאד עבור דלתות כניסה הוא הטרנד הלבן. מגמה זו החלה בבתים פרטים ובדירות בבניינים כבר לפני שלוש שנים, ובזמן האחרון היא הגיעה גם לישראל. הטרנד הלבן של דלתות כניסה הוא פשוט מאד – הצבע השולט הוא הצבע הלבן הבצע הלבן מסמן באופן טבעי משהו מאד נקי וטהור, ולרובנו יש קונוטציות מאד חיוביות סביבו. לכן, בעיצוב של הדלתות, נהוג לבחור בצבע הלבן שיהיה הצבע השולט. קונספט נוסף שחוזר קצת לאחרונה עבור דלתות כניסה הוא הקונספט של עיצוב רטרו. כל מיני סגנונות מודרניים לעיצוב דלתות שהיו נפוצים בשנות ה60 ו70 עושים קאמבק מרשים מאד, והם בהחלט יכולים לשמש גם אתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here