טיפים מעולים לעיצוב

אם אתה רוצה סגנון דינמי בחלל קטן, יש לי כמה הצעות שיכולות לעזור לך. אתה לא בהכרח צריך לחשוב בקטן, רוצה מהפך סלון מידי? קנה שולחן קפה מעץ בעל משטח זכוכית. זה יוסיף קצת ניצוץ ויגרום לחלל שלך להיראות גדול יותר. לרמות את העין יכול להיות גורם רב עצמה בעיצוב טוב, ולי יש את הטריקים כדי להפוך סלון רזה, חדר שינה או מטבח עלוב וצר אל תוך החלל הנעים שאתה חולם עליו.

​הנה כמה טיפים לעיצוב חללים קטנים:

1. מדפים פתוחים
חללים קטנים יכולים להיות נעימים, נוחים ומושכים לחלוטין, אבל דבר אחד בדרך כלל חסר וזה – מספיק אחסון. אתה לא צריך לשמור הכל בשטח פתוח. במבוק, תיבות עץ, נצרים, זכוכית ובד יכולים להוות קישוט ועדיין לתפקד כמקומות מסתור לאוספים קטנים, כלים מתכלים ועוד דברים נוספים. אתה יכול להציג את קערות דרזדן היקרות של דודה אליי ולשמור על תיבת במבוק דקורטיבית מלאה בפומפיות הגבינה שלכם ובסכו"ם ממש לידו.
מדפים מעל התנור, על הספה, או כראש מיטה מאולתר יכולים ליצור הרבה מקום נוסף לאחסון הדברים שלך. אפשרויות אחרות: מדף מעל לדלת של חדר האמבטיה כדי לאחסן מגבות נוספות. מדפי מתכת לתבלינים ומכסי סירים ספוגים.

2. בחר מוצרים בעלי מספר שימושים
שידות אחסון, כסאות שהופכים למיטות הם רק 2 דוגמאות לפריטי עיצוב שיכולים לעשות תפקיד כפול. הם המולטי-טסקרס בעלי סגנון ופונקציונאליות סמויים שגם אנשים עם שפע של מקום יאהבו. אתה יכול להרחיב את העיקרון הזה למכישרי המטבח שלך. שמור על משטח השיש היקר על ידי השקעה במכשירים שיכולים לבצע פונקציות מרובות.

3. לקצץ בריהוט.
ספה ענקית בסלון היא קטן היא קשה להסוואה, כך פריטים בגודל שתתאמה לשטח הזמין שלך. בחר שולחן קפה קטן, העדף שולחן מתקפל שיוכל להתאים לצרכים המשתנים שלך.

4. לך על מראה מונוכרומטי
שימוש באותו הצבע עבור השטיח, הקירות והוילונות יכול לאזן חלל קטן ולהדגיש את הקווים והזוויות. בנוסף הקירות והתקרה יסוגו לאחר וכך תוסיף אשליה של מרחב.
אל תדאג להוסיף אבזרים שיתפסו לך כמה סנטימטרים נוספים. למעשה, ההפך הוא הנכון. תוכל להוסיף עניין רב באמצעות שטיחי קיר ואבזרים אחרים. צבעים ניטראליים יעזרו לך להימנע ממראה צפוף ולא מאורגן.

5. רואים כפול עם מראות
מראות יוצרות אשליה של מרחב, כמו גם מגדילות את כמות האור בחדר. ניתן להשתמש במלכודת הכפולה, להעמיד מראות בעמדה ההפוכה לחלונות כדי לנצל את האור הטבעי ולתת לחדר שלך מראה פתוח יותר. אתה לא צריך לבזבז הון על מראות הגונות. במקום זאת, קנה לך מראה אחת ענקית או שתיים קטנות ותלה אותם זו לצד זו או אחת מתחת לשניה. מראות גם עובדות היטב מאחורי מדפים פתוחים ועל מיטות, ספות וקמינים. כאשר יש לך מקום קטן, מראה יכולה להיות נכס אדיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here