בר מים ביתי

כל היתרונות של מתקן מים בביתכם – מכשיר בר מים ביתי

המים שאנו שותים הם סם החיים שלנו ולכן הרכבם ואיכותם משפיעים באופן ישיר על בריאותינו. בר מים ביתי הינו מתקן לאספקת מים נקיים, צלולים ואיכותיים ועלותו הנמוכה היחסית ויתרונותיו הנוספים הופכים אותו למוצר מבוקש במיוחד בכל בית בישראל. איכות, נוחות ועיצוב – הכל במכשיר אחד קומפקטי, זמין ואטרקטיבי במיוחד.

מים איכותיים ונקיים יותר

כמה פעמים שתיתם את מי הברז הדלוחים ומייד פרצוף מיוסר מטעם המים "עיטר" את פניכם? בבתים אשר בהם לא מותקן בר מים ביתי, נפוץ ביותר לראות בקבוקים של מים מינרלים או לחילופין, מוצרי המתקה שונים למים אשר אינם תורמים לבריאותו של איש. בר מים ביתי מאפשר בלחיצת כפתור פשוטה לספק עבורכם מים צלולים, נקיים ומסוננים ע"י מספר שיטות ובכך לתרום לבריאותכם. מבין השיטות הנפוצות לטיהור וסינון מים ניתן למצוא שימוש בפילטר פחם, מסננים ומנורות UV.

נוחות

לעולם לא נתרגל לסחיבת בקבוקי המים הכבדים במדרגות והאמת – אין שום סיבה להמשיך ולדבוק בשיטה מיושנת זאת. בר מים ביתי מחליף באופן מוחלט את הצורך ברכישת מים מינרלים ומספק עבורכם מים עם הרכב מלחים אופטימאלי, חסרי ריח רע וטעימים במיוחד. נוחות החיים המושגת בעזרת בר מים ביתי מתבטאת גם עקב יכולות המתקן לספק עבורכם מים חמים, רותחים או קרים בקלות לחיצת הכפתור, ללא אבנית וללא בזבוז משאבי חשמל. יש לציין כי מתקני המיני בר הביתיים כוללים גם מנגנוני בטיחות מתקדמים כנגד שימוש במים רותחים ע"י ילדים ובכך מפחיתים משמעותית את הסיכון לכוויות חמורות הנפוצות בבתים אשר עדיין משתמשים בקומקום החשמלי.

אלגנטיות עיצובית

בעבר, מתקני בר המים השונים היו בנויים בצורה פונקציונאלית בלבד. עם הזמן, התברר כי בר מים ביתי אינו יכול להיות מוצלח אם הוא לא מעוצב בהתאם לרוח העיצובית של הבית ובמקרים מסוימים אף קובע אותה! לכן כיום ניתן למצוא מתקני בר מים ביתיים בשלל עיצובים, צבעים וסגנונות, דבר אשר לא פוגע במאומה על איכות הסינון והטיהור והנוחות אשר עליה כבר לא תתפשרו מרגע שיהיה בידכם המתקן המופלא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here